Til alle junijenter...

Ingeliten

Betatt av forumet
Ble litt inspirert av *mandagsskravletråden* så tenkte det kunne være kjekt å få vite litt mer... Noe for å få tiden til å gå.
Kan minne litt om en fjortis skoledagbok men jeg syns alltid det er like gøy å fylle ut en slik en[8D]

Navn: Ingelin
Alder: 21
Bor i: Bergen
Jeg venter en: Gutt[:)] Men har litt baktanker på at det kan være en jente
Navn på baby: Nicklas tror jeg, har ikke helt bestemt oss
Min termin: 2 juni, 2 dager til. Super skummelt[8D] Men det kan godt skje nå
For å få tiden til å gå så gjør jeg: Rydder og rydder og rydder...
Min sommersang for øyeblikket:  Kommer ikke på noen i farten og er så lei alt på radioen.
Craving: Pepsi max, og alt av italiensk mat[:)]
Jeg spyr av:  Fiske mat og poteter, klarer det bare ikke for tiden.
3 ting jeg må ha med på sykehuset: Energi drikke, en av sambo sine t-skjorter og en rull med lambi[8D]
Min hilsen til dere: Dere er en fantastisk gjeng med jenter, og er så takknemmelig for svar på alle spørsmål jeg har hatt og det er så kjekt å se på fremgangen til alle sammen her inne. Er like spennende å komme inn å se om det er noen nye som har født for tiden. SÅ HER ER EN KJEMPE KLEM TIL ALLE DE VAKRE JUNIJENTENE![:)]

Navn: Julie
Alder: 20, blir 21 den 28.juni
Bor i: Drangedal, men er fra Ulefoss
Jeg venter en: Jente
Navn på baby: Hedda <3
Min termin: 6.juli
For å få tiden til å gå så gjør jeg: Lager bordkort til barnedåpen[;)]
Min sommersang for øyeblikket: Kommer ikke på noen
Craving: Iste Peach med isbiter!![:D] Namnam!
Jeg spyr av: Ingenting for øyeblikket
3 ting jeg må ha med på sykehuset: Iste Peach, Kamera og Sambo [;)]
Min hilsen til dere: Dere er noen supre jenter allesammen![:)] Veldig glad for å få være med i juniforumet, selvom terminen blei flytta til juli[:)] Ønsker dere alle masse lykke til med fødsel og i tida etterpå! Tenk, imårra er vi inne i juni allerede![:D]

Navn: Katrine
Bor i: Trondheim
Jeg venter en: Gutt

Navn på baby: vi har ikke bestemt oss, men det står mellom to navn

Min termin:
8.juni

Min sommersang for øyeblikket: 
oooh.. er så mange fine nå for tia !
Craving:
karamellkaka fra 7eleven !

Jeg spyr av:  det meste faktisk.. så jeg prøver å ta alt med fattning..

3 ting jeg må ha med på sykehuset: samboern, kamera, og hjemreisesett ! *viktig*

Min hilsen til dere:
Fra i morgen er det altså JUNI, å jeg vil bare ønske dere alle sammen masse masse lykke til. utrolig å tenke på at de fleste av oss har vært her fra dag 1 av graviditeten ommenterent. Dere er en super gjeng jenter !

sender masse fødestøv over til dere som er dritlei og er fødeklare til tusen ***********

Navn: Ingvild
Alder: 23 år
Bor i: Bodø by, Bodø City [;)]
Jeg venter en: gutt eller jente, uvisst heeelt frem til fødselen
Navn på baby: Odin hvis gutt, Eirind hvis det blir jente
Min termin: 29. juni, virker som om det er en evighet til...
For å få tiden til å gå så: er jeg fremdeles i jobb/praksis i litt over en uke til nå. ellers er det mer enn nok å holde styr på hjemme med unge, bikkje, studieoppgaver og husarbeid...
Min sommersang for øyeblikket: Ingen spesiell
Craving: cola, ostesmørbrød og bringebær
Jeg spyr av: gammel løk
3 ting jeg må ha med på sykehuset: kamera, kosebukse og snop!
Min hilsen til dere: utrolig koselig å sitte på babyverden å skrive/lese om alt mellom himmel og jord. dere er en flott gjeng med jenter

Navn: Anette
Alder: 24
Bor i: Odnes (Oppland)
Jeg venter en: Gutt [:)] 
Navn på baby: Det er hemmelig til han er født [:)] 
Min termin: 10 Juni 
For å få tiden til å gå så gjør jeg: Har ikke så mye problemer mer at tiden går sakte siden jeg har en (snart) 2åring i hus [:)]  
Min sommersang for øyeblikket:  Har vel ingen egentlig [:)] 
Craving: Har ingen cravings egentlig, men spiser MASSE is og så mye jordbær som mulig [:D]
Jeg spyr av:  Ikke no  
3 ting jeg må ha med på sykehuset: Puta mi(!!)[:D] rettetanga mi[8D] oooooooog....... hmmmm... medisinene mine [8|].
Min hilsen til dere: Verdens beste jenter!!!! [:D] Løøøøv u[;)][:D]!!

Navn: Anne
Alder: 25 (26 i juli)
Bor i: Ålesund, snart Hjørungavåg
Jeg venter en: Gut!! [:)]
Navn på baby: Mest sannsynli Oliver!
Min termin:  4 juni, ehm..tida fyke avgårde jo!
For å få tiden til å gå så gjør jeg: Rydda, pakka, kafe å handla! Håpe småen kjeme snart, for lommeboka takla ikkje ventinga meir.. [:D]
Min sommersang for øyeblikket: Altfor monge å velge mellom..
Craving: Sjokolade, appelsin(juice) å kavringa!
Jeg spyr av: Vaniljelokt..Urk..
3 ting jeg må ha med på sykehuset: Sjokolade,kjærste å kamera[:)]
Min hilsen til dere: Tusen takk for ei herli tid la me dokke! He vårte mykje klokare på ting å masse lykke te i tida framover juni jente!! [:)][:)]

Navn: Anita
Alder: 23
Bor i: Trondheim, men er fra Bodø
Jeg venter en: Jente... sier jordmor... men jeg har vannskeligheter for å tro på det...
Navn på baby: Mie Perline
Min termin: 30 juni så jeg har god tid og kommer nok til å bli en av de siste junijentene som kalver [8D]
For å få tiden til å gå så gjør jeg: Jobber ut uken så blir det mammaperm og babytøy vasking for fulle mugger [:D]
Min sommersang for øyeblikket: Veit itj... hører så lite på musikk for tiden faktisk...
Craving: Banan
Jeg spyr av: Kjøtt [:'(]
3 ting jeg må ha med på sykehuset: mannedyret mitt, kamera og noe salt potetgull i snær rør som jeg ikke husker hva heter i farta [8D]
Min hilsen til dere: Dere er superhelter alle sammen! Finner kjempemye støtte i dere! Stor klem til dere alle sammen!

Navn: Siri
Alder: 22
Bor i: Lørenskog
Jeg venter en: ei jente (hvertfall fått beskjed om det 3 ganger) [8D]
Navn på baby: Linnea Cecilie
Min termin: 13 juni
For å få tiden til å gå så gjør jeg: Er hos fysio, vanker på senteret, rydder, styrer på barnerommet osv... :P
Min sommersang for øyeblikket:  Vet ikke jeg.....
Craving: Har fått skikkelig dilla på IS.. Må ha is nesten hver dag. Eller så har jeg ikke noe spesielt.
Jeg spyr av:  Er ikke noe spesielt jeg reagerer på. Faktisk.
3 ting jeg må ha med på sykehuset: Noe søtt å drikke, mobil og sambo. [8D]
Min hilsen til dere: Er veldig glad for at jeg har vært en del av dere junijenter... Kunne ikke tenke meg en bedre gjeng enn dere... Ha en super sommer og lykke til med fødslene.. [:D]

Navn: Milla
Alder: 30
Bor i:Larvik
Jeg venter en: Liten jente!
Navn på baby: Carmen Olivia
Min termin: 19 juni... Men hun blir født med keisersnitt 10 juni om hun ikke kommer før!
Min sommersang for øyeblikket: ehhh nei det har jeg ikke ennå....
Craving: Sterke lukter som kjellerlukt,murpuss og STERK skyllemiddel!! Elsker lukta av nyvaska klær!!
Jeg spyr av: Sur melkelukt!!
3 ting jeg må ha med på sykehuset: Kamera,toalettsaker,og mannen min!
Min hilsen til dere: Jeg er så takknemmelig for at jeg havnet her inne hos dere! Junijenter dere er bare så fantastisk herlige! Uten dere hadde jeg ikke klart dette svangerskapet så bra som jeg har gjort! Dere er unike hele gjengen å jeg er blitt så glad i dere!!!!!! Ønsker dere masse lykke til i fødsel og lykke masse til dere som allerede har fått nurkene!!

NAVN: LISELL

ALDER: 21

BOR: HADELAND (BRANDBU)

VENTER EN: PRINSESSE

NAVN PÅ BABY`N: DINA-VICTORIA

MIN TERMIN: 29 JUNI, LEEEENGE TIL DET JO :(

FOR Å FÅ TIDEN TIL Å GÅ: SÅ DRIVER JEG MED HAGEN, VASKER BILEN, VASKER BABY TØY, LEKER MED DYRA, SHOPPER LITT, BESØKE VENNER OG FAMILIE NÅR FORMEN TILSIER DET, JHA, IKKE SÅ VELDIG MYE MER.

MIN SOMMERSANG: HMMMMM, TENKE... MÅ BLI DEN NYE LÅTA TIL TONE SOM HETER LOVE.

CRAVING: ALLLLLT SOM ET SØTT ;) HEHE

SPYR AV: FISEFINE FOLK OG SURE OPPSTØT

3 TING JEG MÅÅÅ HA MED PÅ SYKEHUSET: FØRST OG FREMST MEG SELV ; ) HEHE SÅ SAMBOER`N OG KAMERA

MIN HILSEN TIL DERE:

ØNSKER ALLE DERE FIIIIINE JUNI JENTER MASSE LYKKE TIL, NÅ HAR VI SNART VÅRE SMÅ I ARMENE ALLE SAMMEN. GUD SÅÅÅ KOS DET SKAL BLI. HEHE GLEDER MEG TIL OG SE ALLE DE FLOTTE BARNA SOM KOMMER FREMOVER OG HØRE FØDSELS HISTORIENE

Navn: Benedicte
Alder: 26
Bor i: Oslo
Jeg venter en: Vet ikke[:)]
Navn på baby: Hemmelig til barnet er født[:)]
Min termin: 20. juni! 20 dager! Lenge og kort tid til samtidig..
For å få tiden til å gå så gjør jeg: Hadde første dag i perm i dag. Så fremover skal jeg sitte i bakgården og nyte solen, lese bok, grille med venner, gå turer... alt jeg orker
Min sommersang for øyeblikket:  Maaaange!
Craving: Isbiter.. epler
Jeg spyr av:  Kommentarer om hvordan jeg ser ut
3 ting jeg må ha med på sykehuset: XL1, nøttemix og musikk!
Min hilsen til dere: Innen 45 dager (forhåpentligvis!) er vi mødre! Herregud! Og Hurra! Fine mammagjengen[:)][:)][:)]

Navn: Azooo :-)
Bor i: The city Lørenskog :D
Jeg venter en: gutt <3

Min termin: 25 juni og tiden gååååår så fort
For å få tiden til å gå så gjør jeg: Prøver å "knippe" igjen så lenge jeg kan.. slik at jeg får gjort skolen ferdig:D
Min sommersang for øyeblikket: Vanskelig...
Craving: Isbiter og isbiter.. just love it <3
Jeg spyr av: det meste engentlig
3 ting jeg må ha med på sykehuset: Ipod:S , isbiter poser :D og masse blader..

Hehe Pinata likte cravingen din, murpuss[8D]

ORIGINAL: Ingeliten

Hehe Pinata likte cravingen din, murpuss[8D]

He he he.... kanke no for det men elsker de luktene [8D] Gubben mener jeg er rar! hoho

Back
Topp