Ingeliten
Betatt av forumet
Ble litt inspirert av *mandagsskravletråden* så tenkte det kunne være kjekt å få vite litt mer... Noe for å få tiden til å gå.
Kan minne litt om en fjortis skoledagbok men jeg syns alltid det er like gøy å fylle ut en slik en[8D]
Navn: Ingelin
Alder: 21
Bor i: Bergen
Jeg venter en: Gutt[:)] Men har litt baktanker på at det kan være en jente
Navn på baby: Nicklas tror jeg, har ikke helt bestemt oss
Min termin: 2 juni, 2 dager til. Super skummelt[8D] Men det kan godt skje nå
For å få tiden til å gå så gjør jeg: Rydder og rydder og rydder...
Min sommersang for øyeblikket: Kommer ikke på noen i farten og er så lei alt på radioen.
Craving: Pepsi max, og alt av italiensk mat[:)]
Jeg spyr av: Fiske mat og poteter, klarer det bare ikke for tiden.
3 ting jeg må ha med på sykehuset: Energi drikke, en av sambo sine t-skjorter og en rull med lambi[8D]
Min hilsen til dere: Dere er en fantastisk gjeng med jenter, og er så takknemmelig for svar på alle spørsmål jeg har hatt og det er så kjekt å se på fremgangen til alle sammen her inne. Er like spennende å komme inn å se om det er noen nye som har født for tiden. SÅ HER ER EN KJEMPE KLEM TIL ALLE DE VAKRE JUNIJENTENE![:)]
Kan minne litt om en fjortis skoledagbok men jeg syns alltid det er like gøy å fylle ut en slik en[8D]
Navn: Ingelin
Alder: 21
Bor i: Bergen
Jeg venter en: Gutt[:)] Men har litt baktanker på at det kan være en jente
Navn på baby: Nicklas tror jeg, har ikke helt bestemt oss
Min termin: 2 juni, 2 dager til. Super skummelt[8D] Men det kan godt skje nå
For å få tiden til å gå så gjør jeg: Rydder og rydder og rydder...
Min sommersang for øyeblikket: Kommer ikke på noen i farten og er så lei alt på radioen.
Craving: Pepsi max, og alt av italiensk mat[:)]
Jeg spyr av: Fiske mat og poteter, klarer det bare ikke for tiden.
3 ting jeg må ha med på sykehuset: Energi drikke, en av sambo sine t-skjorter og en rull med lambi[8D]
Min hilsen til dere: Dere er en fantastisk gjeng med jenter, og er så takknemmelig for svar på alle spørsmål jeg har hatt og det er så kjekt å se på fremgangen til alle sammen her inne. Er like spennende å komme inn å se om det er noen nye som har født for tiden. SÅ HER ER EN KJEMPE KLEM TIL ALLE DE VAKRE JUNIJENTENE![:)]