til alle full ammere

plutt

Elsker forumet
VIP
spiser minsten alltid av begge bryst hos deg???

det gjør ikke lille her om natten skjønner du, nå skal de sies at jeg er ei melke ku da.. med to stor støtt fulle patroner..

ORIGINAL: marthew

Nei. Hun er som regel fornøyd etter en pupp :)

[:D]

Era er også alltid fornøgd etter en pupp...! pg jeg er ingen melkeku![;)] har bare sånn akkurat nok i den puppen som det er lengst siden hun fikk av...[:)]

Om natten har han alltid spist av ett om gangen..
Om dagen så bytter han på om han spiser fra begge eller bare ett[:)]

han har egentlig nettopp begynt å spise av to pupper. Har alltid vært nok med en. men om natten er det stort sett bare en pupp, for han sovner fra hele måltidet, ellers hadde han nok ville ha begge[;)]

Stort sett 1 på natta. Varierer på dagen.

Nei for her er det en pupp til hver[:D]

Jeg har veldig masse melk om natta, så han tømmer ikke helt det den ene puppen engang... men "dumme" meg gidder ikke gå ned på kjøkkenet og pumpr kl 0300 om natta, så neste gang han våkner tar han andre... han sover dårlig om nettene, og trenger mat ofte, så det er ikke lenge til litt grøt blir prøvd ut her på kveldstid[;)]

ORIGINAL: januarjenta

Era er også alltid fornøgd etter en pupp...! pg jeg er ingen melkeku![;)] har bare sånn akkurat nok i den puppen som det er lengst siden hun fikk av...[:)]

Sånn er det her og [:)]
Tenkte jeg skulle prøve begge puppene en gang, men han er jo alltid mett etter en. Så da får det bare være, tenkte kanskje han ville være litt mett lenger.

Han spiser aldri av begge puppene, kun den ene hver gang!
Men han legger fint på seg og er fornøyd, så da er det ingen stress [:)]

Han spiser som oftest kun av et bryst til hvert måltid hele døgnet faktisk... [:)]

Han vil bare ha en pupp på nattestid her også, men på dagtid må det stort sett 2 pupper til før han er fornøyd. [:)]

Nei, det gjør han aldri faktisk. Holder bare med ene. [:)] Er nok ei skikkelig god heilnorsk ku jeg altså. [8D] Om kvelden før han legger seg, får han som regel tre pupper fordelt over et par timer. [;)]

nei, hun gjør ikke det. nattemåltidet består som oftest av 1 pupp [:D]

Her sover vi plutselig hele natta (OMG), men før var det kun en om natta. Nå er det bare en til frokost, og da må mor pumpe.. Ellers blir det AUAU. [:D]

På dagtid er det litt forskjellig, men oftest begge to, iallefall en og en halv... [:)]

som oftest er det en pupp, men senere på kveld vil hun gjerne ha av begge.

en pupp om gangen [:)]

ORIGINAL: Mamsen til 3..

Om natten har han alltid spist av ett om gangen..
Om dagen så bytter han på om han spiser fra begge eller bare ett[:)]

Back
Topp