til alle dere som bruker sort mascara

de selger ikke min favoritt i brun der jeg kjøper den!! hvis ikke hadde jeg brukt brun[:)]

brukte brun før....
var ikke så tosken det nej, kanskje jeg skal prøve det igjen, forandring fryder[;)]

Brun er IKKE bedre på meg [&o][&o]

Har du en god mascara og anbefale kan jeg prøve igjen!

jeg kler ikke vanlig brun mascara. ser helt merkelig ut.

men brunsvart er fint til hverdags

ORIGINAL: rocky.

synes brun blir så stygg når sola skinner[&:]

Helt enig :))

Hmm... har jeg ikke tenkt på.. bruker alltid svart jeg.. brukt det siden jeg var 14. Men så er jeg veldig lys da, så hadde kanskje vært bedre med brun.. [8|]må prøves [:D]

men er ikke brun finest til brune øyer?

hmm har ikke tenkt på det jeg, bare kjøpt svart. kanskje prøve en billig brun da for å se åssen brun kler meg.

nå har jeg en vannfast maskara jeg ikke får av en gang haha...
kan ta på mascara idag og vaska meg vær dag+ med sminkefjerner og enda så har jeg mascara på en uke etter[8|] funker litt væl mye.litt ille egentlig.

ORIGINAL: Sunniva91

Men om man har helt mørke øyebryn blir vel ikke det bra?

jeg er mørk! mørke bryn, mørke øyne, mørkt hår og jeg bruker nesten bare brun!!! sort blir så fryktelig hardt og strengt!

Jeg har ganske mørke øyebryn og mørke brune øyne, tr jeg på brun mascara ser det heeelt feil ut..

Tok på meg brun mascara på byen en gang og alle jeg møtte og var mente at "det var ikke helt meg" Og sminka me på samme måte dag etter å da så jeg det selv også.. Personligheten mn tilsier at jeg må ha sort..[:D][:D][:D][8D][8D]

hmm.. har ikke noen tro på at det blir bra men kan jo teste det ut[:)] men har helt svarte bryn..

Back
Topp