Til alle dere med coop kort eller andre bonuskort

ORIGINAL: MammaLilleTrille

ORIGINAL: baremeg6

334 har jeg da [8D] hehe ikke brukt det så mye står jeg har handlet for 16.000 i fjord så
''

har du bil? i såfall kan du bruke korte på bensin ved alle statoil og esso stasjoner

ja men pleier fylle på jett eller med kort og man  må vel betale inne for og få noe bonu.

Neida, du setter bare inn bonuskortet før bankkortet, eller så kan du legge inn trumf/coop kortet på bankkortet. Da registrerer bonusen seg når du bruker bankkortet automatisk[;)]

ORIGINAL: Grete71

Tør ikke si... Tragisk mye... [8|] Og får også ekstra-bonus/ansatt bonus... Huffameg så mye penger det går i mat...

Nå har mitt "lag" hele 4% da, så dèt teller jo også litt... [:)]

jo kom igjen da... alle bruker penger på mat

Ansattrabatten er ikke ført over ennå ser ei, men ei får, når den er ført over, ca 7000,-[;)]

Tør ikke si... Tragisk mye... [8|] Og får også ekstra-bonus/ansatt bonus... Huffameg så mye penger det går i mat...

Nå har mitt "lag" hele 4% da, så dèt teller jo også litt... [:)]

jo kom igjen da... alle bruker penger på mat

[8D]
Ca 5.000...... Og 3.000 i ansatt-bonus... [8D][8|][8|][8|][8|]

334 har jeg da [8D] hehe ikke brukt det så mye står jeg har handlet for 16.000 i fjord så
''

har du bil? i såfall kan du bruke korte på bensin ved alle statoil og esso stasjoner

ja men pleier fylle på jett eller med kort og man  må vel betale inne for og få noe bonu.

betaler du med kort på statoil pakker du bare medlemskortet inn før visa kortet...

ORIGINAL: Mamma 08

Ja da er coop bonusen kommet... så hvor mye ble det på dere..??
(eller til dere med andre kort)

Selv fikk jeg 3321 kr i medlemspenger og 3633 i ekstra bonus siden jeg jobber i coop+ at der sto litt fra før så min saldo når jeg har trekt fra de 300 kr som må stå der er 7022.. ikke så værst på 1 år....

Pengen skal gå til bursdagsfeiringen til meg og samboern min

du kan sjekke på coop.no

Det fikk ikke jeg, og har jobbet der i tre år [>:]

Man må jobb over så så mange tima i uke før og få det hvertfall hos oss

ORIGINAL: oktober08

Selv fikk jeg 3321 kr i medlemspenger og 3633 i ekstra bonus siden jeg jobber i coop+ at der sto litt fra før så min saldo når jeg har trekt fra de 300 kr som må stå der er 7022.. ikke så værst på 1 år....

du kan sjekke på coop.no

har trumf kort eg da.. står bare 400kr der no. men tatt ut 400kr [:)] så litt...

menne visste ikke at coop kortene ble om til penger, trodde bare de poengene kunne brukes til å kjøpe ting på nett siden dies[8D] menne da kan man altså opptjene seg penger der også??

Man får prosenter av det man handler for hver gang og så blir dette ført inn på konton januar hvert år![;)]

ORIGINAL: Starlight Girl

Hvor finner man den bonusen da? er inne på coop sine sider nå.

Er du logget inn, så står det på venstre side![;)]

ORIGINAL: småsmurf

''

Må en inn i kassen for å trekke bonus kortet?

nei setter medlemskortet inn før visa kortet... så blir det regirtrert.. det gjør jeg

du kan sjekke på coop.no

Er du ansatt i coop og har medlemskort, ska du få![;)]
Ikke sikkert det er ført inn ennå, hos oss kjæm det ekstra ca en mnd etterpå![;)]

82 kr,.. hehe, handle nesten aldri i de butikkene lengre.

ORIGINAL: ThisIsAnfield

du kan sjekke på coop.no

Er du ansatt i coop og har medlemskort, ska du få![;)]
Ikke sikkert det er ført inn ennå, hos oss kjæm det ekstra ca en mnd etterpå![;)]

Feil! Ikke alle Coop'er har ansatt-bonus. Vanlig bonus, ja. Men ekstra/ansatt-bonusen er det hvert enkelt lag som avgjør om de har råd til å gi.

Coop består jo av flere LAG - som da heter Coop Klepp, Coop Øst, Coop Hordaland osv osv osv. Og av disse har i hvert fall Coop Klepp ansatt-bonus [8D] men ikke sikkert de andre har. Det kommer helt an på økonomien i det enkelte lag. Selv om jeg på en måte er ansatt i Coop, er det Coop Klepp som gir meg lønna mi, og kjøpeutbyttet mitt. [;)]

Feil! Ikke alle Coop'er har ansatt-bonus. Vanlig bonus, ja. Men ekstra/ansatt-bonusen er det hvert enkelt lag som avgjør om de har råd til å gi.

Coop består jo av flere LAG - som da heter Coop Klepp, Coop Øst, Coop Hordaland osv osv osv. Og av disse har i hvert fall Coop Klepp ansatt-bonus [8D] men ikke sikkert de andre har. Det kommer helt an på økonomien i det enkelte lag. Selv om jeg på en måte er ansatt i Coop, er det Coop Klepp som gir meg lønna mi, og kjøpeutbyttet mitt. [;)]

Sorry, var der ei tok feil, tenkte på den ekstra kjøpeutbytten ei![8D]

ORIGINAL: Starlight Girl

Hvor finner man den bonusen da? er inne på coop sine sider nå.

Er du logget inn, så står det på venstre side![;)]

Jeg fant ut av det tilslutt hehe, jeg har 199kr i bonus, handla for over 16000kr gitt.
handler mest på rema og kiwi jeg da, får bli flinkere til å handle på prix.

Sorry, var der ei tok feil, tenkte på den ekstra kjøpeutbytten ei![8D]

Hehe TENKTE du egentlig tenkte det, men så KUNNE det jo være at du tok feil. [8D]

Ansattrabatten er ikke ført over ennå ser ei, men ei får, når den er ført over, ca 7000,-[;)]

hvor kan en se på "min side" at det står oppført ansatt-rabatt/bonus eller hva jeg skal kalle det..har en følelse av at det ikke er lagt inn på meg..

ORIGINAL: bibbiii

hvor kan en se på "min side" at det står oppført ansatt-rabatt/bonus eller hva jeg skal kalle det..har en følelse av at det ikke er lagt inn på meg..

Da må du nok inn på selve kontoen. "Bevegelser". Ikke sikkert de har gjort det enda. Den vanlige bonusen blir overført fra Oslo (Coop sentralt), mens ansatt-bonusen blir utregnet av hvert enkelt lag.

ORIGINAL: bibbiii

Hos meg sto det ansatterabatt og summen ved siden av![;)]
Ei gikk inn på se flere detaljer under summen på første side etter at ei var logget inn![;)]

Jeg er nok dum! [8D] Må ha det forklart.

Vi har over 3000 kroner på kortet, står det.

Og disse kan vi ta ut? Og bruke på hva vi vil? H&M liksom? Hvordan tar vi ut?

ORIGINAL: Helene Smurfemor

Jeg er nok dum! [8D] Må ha det forklart.

Vi har over 3000 kroner på kortet, står det.

Og disse kan vi ta ut? Og bruke på hva vi vil? H&M liksom? Hvordan tar vi ut?

hvis du vil ha ut penger men vil fortsette og ha korte så må 300 kr stå igjen der...

Ellers kan du ta ut resten og bruke på hm om du vil... spør i din coop butikk hvor du kan ta ut pengen for noen butikker ordner det, mens andre plasser på du i info skrenken

Back
Topp