Til alle de vakre juni-jentene

FjaseFrøken

Elsker forumet
Mååå bare si at jeg er her å leser å holder meg oppdatert hos dere selv om jeg ikke skriver så mye men er så sliten om kveldene nå siden vi pusser opp kjøkken, spisestue å to soverom for fullt her i disse uker[:)] Nå er straks kjøkkenet å spisestua ferdig å da blir det en bitteliten pause før soverommene heldigvis for nå er jeg helt kaputt føler jeg[:-]
Kommer sterkere tilbake, lover[:D]

Har jo nesten glemt at jeg er halvveis idag også når jeg tenker meg om[:D]
Ha en nydelig lørdagskveld jenter, nå er det gjennom dusjen og få av maling og videre for og holde homeparty for min del før det blir litt god mat og Harry Potter i armkroken til elsklingen sent ikveld

Jammen ikke rart du ikke er så mye inne å skriver, høres ut som du har det veldig travelt for tiden.. og da blir man sliten... og bv er gjerne ikke det som står høyest da..hehe..

Men blir hærlig for dere når dere er ferdige.. vi drev og pusset opp flere rom for ett år siden.. jeg gikk gravid da også.. og kjente jeg ble veldig sliten av alt sammen.. men gud hvor hærlig det var når alt var ferdig til jenta vår ble født, og vi bare kunne slappe av og nyte tiden med henne uten tusen tanker i hodet om hva som må gjøres i huset osv.... [:)]

Takk for hyggelig melding. Lykke til med opp-pussingen. Det blir slik i perioder at en ikke får skrevet så mye på forumet. Det går bra, vi vet jo at du er der ute. [:)]

Back
Topp