"tikkende bombe"

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Andre som blir behandla som det?
Altså folk blir smånervøse av å være i nærheten av meg pga jeg kan føde når som helst. Skal vel mye til at babyen bare popper ut helt uten forvarsel midt på gata :p

Neeeeh men jeg er tikkende :) men ikke på den fødende måten hehe :)

Virker ikke som folk er nervøse rundt meg osv fordi jeg plutselig kan lekke eller poppe, men er litt lei av å få konstante anrop og mld fra familie og venner for å sjekke om noe er på gang.. spesielt når det fortsatt har vært 2-3 uker termin og jeg har sagt at jeg oppdaterer når det skjer noe. Fått nesten kjeft for at jeg ikke svarer "fort nok" for da gir jeg dem falske håp om at det har skjedd noe. Som om ikke det er stress og kjipt nok for meg å gå rundt spent og lure på om hver lille kynner er starten på noe, så må jeg ta hensyn til å ikke gi andre "håp" også..

Det var godt å få det litt ut, har kanskje plaget meg mer enn jeg trodde innser jeg nå, haha :P :)

Bare de nærmeste som spør om det skjer noe, men er jo ennå 2 uker til termin :) Alle andre er sjokkert over at termin allerede er om 2 uker, de sier det ser ut som jeg er 5 måneder på vei eller noe ;)

Nei.
Men jeg er skikkelig lei av alle spm om ikke hun kommer snart, om jeg har noen tegn til fødsel, om det går fremover, hvilke modningtegn jeg har osv.

Har folk ingenting med og jeg synes det er litt for langt innafor min intime sone :p
Det blir rett og slett myyyye mas :)

Oooo
Bare de nærmeste som spør om det skjer noe, men er jo ennå 2 uker til termin :) Alle andre er sjokkert over at termin allerede er om 2 uker, de sier det ser ut som jeg er 5 måneder på vei eller noe ;) bare vent :) fødepresset kommer ;)

Eeeh gjorde noe feil eg :) skrev : bare vent .... Fødepresset kommer ;)

Ooooh Yezz.... Er meget hissig tror eg ;)

Virker ikke som folk er nervøse rundt meg osv fordi jeg plutselig kan lekke eller poppe, men er litt lei av å få konstante anrop og mld fra familie og venner for å sjekke om noe er på gang.. spesielt når det fortsatt har vært 2-3 uker termin og jeg har sagt at jeg oppdaterer når det skjer noe. Fått nesten kjeft for at jeg ikke svarer "fort nok" for da gir jeg dem falske håp om at det har skjedd noe. Som om ikke det er stress og kjipt nok for meg å gå rundt spent og lure på om hver lille kynner er starten på noe, så må jeg ta hensyn til å ikke gi andre "håp" også..

Det var godt å få det litt ut, har kanskje plaget meg mer enn jeg trodde innser jeg nå, haha :p :)
er ikke så sosial for tiden så slipper masse spørsmål, men i forrige svangerskap derimot... trodde jeg ble gal.. Folk spør hvordan går det og da mener dem babyen i magen :p ikke meg :P magen har visst synki veldig i det siste har jeg hørt så skjer vel snart noe :p at folk rundt maser og får falske forhåpninger... vel det er noe jeg slett ikke bryr meg noe særlig om :p hehe

slipper heldigvis mye mas denne gangen ;) for det er slitsomt :p

Samboer behandler meg som en tikkende bombe nå, plutselig ble han redd jeg ikke kunne stå å passe på middagen som skulle koke i 20 min i går, og var redd for å dra på trening i tilfelle jeg skulle falle å slå meg eller plutselig føde, og så vidt jeg fikk gå å dusje alene i tilfelle jeg ikke merket at vannet gikk osv.. :P
Og han fikk plutselig for seg at han måtte pakke og ha sitt klart i tilfelle vi måtte reise til sykehuset :P

Jeg håper jeg slipper å gå alt for mange dagenen over og at lillegull kommer ut snart, to dager siden termin og skjønner at folk er nysgjerrige, men hjelpes han kommer da ikke fortere om de maser.. :P
Føler det er et skikkelig stort press på meg nå ettersom alle venter på oppdatering hele tiden..

Back
Topp