Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir rett og slett myyyye masNei.
Men jeg er skikkelig lei av alle spm om ikke hun kommer snart, om jeg har noen tegn til fødsel, om det går fremover, hvilke modningtegn jeg har osv.
Har folk ingenting med og jeg synes det er litt for langt innafor min intime sone![]()
Bare de nærmeste som spør om det skjer noe, men er jo ennå 2 uker til terminAlle andre er sjokkert over at termin allerede er om 2 uker, de sier det ser ut som jeg er 5 måneder på vei eller noe
bare vent
fødepresset kommer
![]()
Hahah!! På den hormonelle måten? Var det jeg tenkte på at jeg føler meg som til tiderNeeeeh men jeg er tikkendemen ikke på den fødende måten hehe
![]()
er ikke så sosial for tiden så slipper masse spørsmål, men i forrige svangerskap derimot... trodde jeg ble gal.. Folk spør hvordan går det og da mener dem babyen i magenVirker ikke som folk er nervøse rundt meg osv fordi jeg plutselig kan lekke eller poppe, men er litt lei av å få konstante anrop og mld fra familie og venner for å sjekke om noe er på gang.. spesielt når det fortsatt har vært 2-3 uker termin og jeg har sagt at jeg oppdaterer når det skjer noe. Fått nesten kjeft for at jeg ikke svarer "fort nok" for da gir jeg dem falske håp om at det har skjedd noe. Som om ikke det er stress og kjipt nok for meg å gå rundt spent og lure på om hver lille kynner er starten på noe, så må jeg ta hensyn til å ikke gi andre "håp" også..
Det var godt å få det litt ut, har kanskje plaget meg mer enn jeg trodde innser jeg nå, haha![]()
![]()