Tiiiirsdag:-)

Så spennede at han snart krabber! Og orkide var sikkert fortreffelig ;-p vi også har måttet flytte plantene, for var redd de skulle være giftige og hun er jo plutselig en helt annen plass enn vi legger hun fra oss. Hun står også på alle fire og gynger, men hodet er ned i gulvet (gjerne trykkt inni en bamse) og armene skjønner ikke at de må løftes litt opp og bevege seg fremover. Hun blir forbausa de gangene hun tilfeldigvis beveger armene og hun kommer et bittelite hakk fremover. Men hun må bare ta tiden til hjelp, for når de krabber så er det slutt på avslapping ;-p
I know, det blir plutselig mye mer travelt, og orkidee-spisingen fant sted mens jeg hjalp T med å kle på seg for å gå til barnehagen! Synes det ble merkelig stille, nemlig :p

I know, det blir plutselig mye mer travelt, og orkidee-spisingen fant sted mens jeg hjalp T med å kle på seg for å gå til barnehagen! Synes det ble merkelig stille, nemlig :p

Hehe..stillhet er urovekkende ;-p de er søte, men jeg aner det blir travelt en periode for oss alle sammen! :-)

Hehe..stillhet er urovekkende ;-p de er søte, men jeg aner det blir travelt en periode for oss alle sammen! :)
Det blir det nok!
Han har fått utfolde seg masse på barnetreff i dag.
Det var utorlig mange barn og foreldre der og mye støy - men han virket ikke skjemmet av det. Litt vanskelig å amme han, bare! Lurt at jeg tok med frukt til han!
Så nå har vi hentet T i bhg, som hadde feber (tredje gang siden etter jul at han har hatt feber når jeg henter han...!) og ligger nå og sover på sofaen. Så blir det litt amming før middagslaging =)

Eskil begynner å få dreisen på allefire!
Så flink han er :D Hermine har også den lekedressen der, den er SÅ søt! ;)
Her så sklir knærne vekk fra henne når hun kommer ut på parketten, litt som bambi på isen :rolleyes:
Så har idag kjøpt knebeskyttere med antiskli til henne :D

Hehe så moro =)

Da var snuppa vekt fra sin siste lur, hun var ikke helt fornøyd med det o_O *sutresutreskrike* Men i går fikk hun sove til 18.15, og da sovna hun ikke før kl 21, så vi tester å ikke la henne sove etter 17.45!

Hehe så moro =)
Ja, gjenstår å se om de funker da :p ;)

DUH, jeg kjøpte hirseflak idag for å ha i brød og grøtpannekaker o.l. Men synes å huske at man skal bløtlegge de for å få ut jernet??? Hvor lenge skal de ligge i bløtt?

Ja, gjenstår å se om de funker da :p ;)

DUH, jeg kjøpte hirseflak idag for å ha i brød og grøtpannekaker o.l. Men synes å huske at man skal bløtlegge de for å få ut jernet??? Hvor lenge skal de ligge i bløtt?
Hirse tremger ikke å ligge i bløt for å frigi jern, men bør skylles pga overflødig "såpe"stoff =)
Jeg lager nå en blanding av hirse- og havregrøt og velger da å la begge ligge bløtt ca fra formiddagen til 18-tiden på kvelden =) Havre bør nemlig bløtlegges.

Hirse tremger ikke å ligge i bløt for å frigi jern, men bør skylles pga overflødig "såpe"stoff =)
Jeg lager nå en blanding av hirse- og havregrøt og velger da å la begge ligge bløtt ca fra formiddagen til 18-tiden på kvelden =) Havre bør nemlig bløtlegges.
ah, okei! Bløtlegger du ferdig oppmalt havre da? Ellers blir den vel litt vrien å male? o_O ;)

ah, okei! Bløtlegger du ferdig oppmalt havre da? Ellers blir den vel litt vrien å male? o_O ;)
Nei jeg heiv store havregryn i blenderen og malte det grovt :p
Jeg hadde forresten glemt å skylle hirsen denne gangen. Det er ikke noe farlig, men grøten ble bitter :o
Så han ville ikke ha så mye i kveld, gitt!

Nei jeg heiv store havregryn i blenderen og malte det grovt :p
Jeg hadde forresten glemt å skylle hirsen denne gangen. Det er ikke noe farlig, men grøten ble bitter :eek:
Så han ville ikke ha så mye i kveld, gitt!
ååå, sånn sett ja. Har jo bare brukt hirsegrøt fra Holle, og da er flakene spalta opp og sikkert ferdigvaska ;)
Må huske å skylle den da altså! Skal prøve å lage sånne grøtpannekaker i kveld igjen, de ble så klissete i går at de datt fra hverandre i hånda på henne o_O Men kan man lage de på vann tror du? Har litt lite mm idag, så den må hun nesten få å drikke...og Nutramigen ble IKKE godt i de pannekakene! :p ;)

Idag har pappan lagt vesla for første gang, du store min for et spetakkel:-)

ååå, sånn sett ja. Har jo bare brukt hirsegrøt fra Holle, og da er flakene spalta opp og sikkert ferdigvaska ;)
Må huske å skylle den da altså! Skal prøve å lage sånne grøtpannekaker i kveld igjen, de ble så klissete i går at de datt fra hverandre i hånda på henne o_O Men kan man lage de på vann tror du? Har litt lite mm idag, så den må hun nesten få å drikke...og Nutramigen ble IKKE godt i de pannekakene! :p ;)
Hm.. Prøv? Jeg lager jo ofte grøt til meg selv på kun vann, så jeg ville gitt det et forsøk =)

Hm.. Prøv? Jeg lager jo ofte grøt til meg selv på kun vann, så jeg ville gitt det et forsøk =)
Gikk på et vis, men Hermine liker de ikke :p Prøvde både i går og idag, hun smaker og spytter ut! o_O
Lurer på hvor lang tid det tar før de slutter å bare leke/smake på maten til å faktisk spise den???

Gikk på et vis, men Hermine liker de ikke :p Prøvde både i går og idag, hun smaker og spytter ut! o_O
Lurer på hvor lang tid det tar før de slutter å bare leke/smake på maten til å faktisk spise den???
Der er det nok store variasjoner fra barn til barn og dagsform og alt det der..

Der er det nok store variasjoner fra barn til barn og dagsform og alt det der..
Venter i spenning jeg da :p ;)
...det eneste som hun skikkelig spiser og får i seg masse av er jordbær :p ;)

Back
Topp