TIIIIIRSDAG

*meggi*

Glad i forumet
og butikkene er åpnet igjen.. Lykkeeee.. Weeeee[:D]
Endelig kan jeg gjøre noe.. tihi

ja JIPPI!
skal prioritere en dag på kvadrat snart !
har jo ikke handlet noe til jenta vår som kommer (hår jo ikke dårlig tid men litt kejkt å handle noe rosa)

må ha litt påfyll i kjøleskapet også! ;)

Har vært til første samtale på GAIA-prosjektet på Ullevål, for kvinner med fødselsangst. Var veldig hyggelig, snakket med en forståelsesfull jordmor som mente at mine ønsker var fornuftige og helt rimelige.
Og så fikk jeg ros for å være godt informert og opplyst... [;)]
Ble enige om ny time om 10 uker - i mellomtiden skal jeg forfatte et brev om hva jeg ønsker, hva jeg frykter osv.
Har jo plenty med tid, og ble såpass beroliget at jeg ikke føler behov for ny time hver uke liksom.
Ville bare få bekreftet at ja, man kan gjøre det slik jeg vil det, legge inn kanylen for epidural tidlig slik at jeg VET jeg kan få epiduralbedøvelse på kort varsel når jeg føler at jeg trenger det!
Verste frykten er liksom å få beskjed om at det vil ta 1 1/2 time før anestesilegen er ledig, og da er det FOR SENT...

Har nå hatt besøk av en venninne som mannen min var støttekontakt for for noen år siden, hun blir snart myndig og alt går bra med henne. [:)] Men nå skal jeg og mannen tilbringe litt kvalitetstid sammen, så jeg forsvinner for en stund.
Ta-ta!

Back
Topp