Tihi, rare lyster :p

Så heldig du er.. fikk lyst på hvetebolle med eventyrsjokolade, ingen løper å kjøper til meg :(

Fikk utrolig lyst på God morgen yoghurt... Mannen var klar til å gå ut døra, men jeg har hatt så mange lyster som ikke har vært noe særlig i det siste, så hadde turte ikke sende han avgårde :P Men veldig søtt at han var villig <3

Jeg skulle ønske jeg kunne sende kjæresten avgårde når jeg får lyst på noe, men han har ikke lappen.. Det blir interessant når jeg skal føde! :p

Har egentlig ikke lyst på noe:o men ekstremt sulten! Går en time ca fra hver gang jeg spiser til jeg blir sulten:/ åsså blir jeg kvalm før jeg blir sulten.

Spist en bagel med philadelphia. Kunne spis ti stykker til, men tror jeg skal holde meg :p

Akutt lyst på nystekt rundstykke med ost - smakte himmelsk!

Fått helt hekta på skolebrød og mariekjeks (dette er noe jeg vanligvis ikke liker)

Årh..jeg fikk plutselig så himla lyst på granateple!! Flaks vi hadde i hus:-P

Jeg har lyst på vårruller!! Men kan tenke meg at magen hadde vrengt seg om jeg hadde fått det på tallerken :p

Ingen lyster ennå.. men sist gikk det i wild berries saft ;) men vårruller hørtes godt ut..

Drikker en del vørterøl om dagen, mannen synes det smaker høgg :-)

Har ingen lyster enda, men forrige gang var det gulrøtter og pink lady epler, og dei måtte vere skrella! Og så hadde eg gruuusomt lyst på mosevatn, ja sånn vatn på fjellet som smaka litt mose :'D

Ingen spesielle lyster, men merker jeg blir kvalm av å lese alt dere har lyst på, hehe :laughing002 så matlysten er ikke noe å skryte av om dagen. Men om det til tider er noe jeg vil ha er det junk food ;)

Har ingen lyster enda, men forrige gang var det gulrøtter og pink lady epler, og dei måtte vere skrella! Og så hadde eg gruuusomt lyst på mosevatn, ja sånn vatn på fjellet som smaka litt mose :'D

Her fikk jeg akutt lyst på Pink Lady epler i går! Men synes de smaker best når jeg skjærer dem i biter ;)

Jeg har utrolig lyst på junk food; hamburger, pizza, pommes! Og jeg som ellers så og si ikke spiser sånt..!

Back
Topp