tihi.. morro

Tinamor 86

Glad i forumet
feiret bursdagen til sambo har om dagen, od da hilste bestefaren til sambo på pappan min og søsteren min for første gang. søstern har en liten på 1 år.
bestefaren til sambo trodde pappa var faren til mitt lille tantebarn
herregud som vi lo.
og pappa ble så høy i hatten da[:D]
det først han sa til meg i sta var at hannes kjekke far lurte på om jeg hadde snakka mer med bestfaren til sambo[;)]
kjempe morro

Ups.. Hehe.. Biiiiiteliten tabbe for bestefar gjerne? Hehe..
Men skjønner jo godt at pappan din ble litt høy på pæra av det da! [:D]

er sikker på pappa aldri kommer til å glemme dette[:)]
hehe, stolt som er hane[:D]

Søstra mi va med da lillebror va bitte liten for å sy et kutt han hadde fått. Å da sa legen at pappa måtte be kona si om å hjelpe å holde han rolig så han fikk sydd. Pappa glæmme d aldri, å d e ca 16-17 år sia.[:D]

hehe, er jo morro når sånt skjer[:D]
det var en gang når jeg bodde hjemme hos mor og far det ringte på døra og han spurte om mannen min var hjemme også
jeg ble altså så irritert, ser jeg så gammel ut liksom!!
men jeg skjønner jo nå at det er pappa som aldri blir helt gammel da, han holder seg godt[;)]

Det er et kompliment å se eldre ut når man er 17 og helst vil være 20, og så fra man er 30, så er det et kjempekompliment å se minst ti år yngre ut! Hahaha..

men vil liksom aldri være akkurat det men er...

Jeg er storesøster til en fosterbror som nå er nesten 14.
Det er med andre ord nesten 18 år i mellom oss, mangler noe sånt som 3 uker.
Vi har hatt kontakt med ham siden han var 3 måneder, og han har bodd hos mamma og pappa siden han var 2.
Pleide alltid å tenke på det når jeg var ute med ham, at "nå tror folk helt sikkert at jeg er moren hans, ikke at jeg er storesøster"... Og når jeg var ute med pappa også, så tror jeg nok folk fort kunne tenke seg at jeg hadde en eldre mann i stedet for far med.
Gjorde rare ting med hodet mitt, siden jeg fremdeles var singel til jeg var oppe i 20-årene - og da føles det VELDIG rart å gå rundt og leke "mamma"! [:D]

Selv i dag kan jeg se på lillebror og tenke "det kunne vært ungen min", og da friker jeg meg selv. [:D]

Back
Topp