Tights til gutt?

Min yngste kunne gått i den, tror ikke jeg ville kjøpt den til eldste, i så fall ville det nok blitt stillongs :)

De kan, men særlig oppover i alder vil nok ikke så mange av dem.

Lindex har same type som i følge bildene deira er unisex. Eg fekk meg ikkje til å kjøpa det til mine guttar... Dei har kler i alle mulige fargar, og eg er ikkje opptatt av å kle dei mest mulig guttete, men det bare føltes litt rart..?

De kan, men jeg synes ikke det er fint på gutter, så kler ikke min gutt i det :)

Det er jo så behagelig for dem. Jeg ville gjort det, uten tvil! Synes faktisk det er finere enn joggebukse. Jeg hadde kjøpt!

Min brukte masse leggings frem til han var rundt 3. Han har aldri likt joggebukser. Etter det ble det kun skinny jeans :p
De stripete settene fra pop var favoritten og Lindex hadde mange når min var mindre.

Synes det er litt rart med det på gutter.. Så mye annet fint de kan gå i liksom. Så ville bare brukt det på jenter for min del.

Det er en bukse. Enkelt som det.

Ja de kan gå i akkurat hva dem vil :) Så lenge de er komfortable og liker det. Jeg har aldri tenkt over at gutter i tights er rart. Har aldri lagt merke til det :rolleyes:

Min gutt som blir 3 år i november bruker det:joyful: Har aldri kjøpt jeans til mine barn mens de var småbarn, for hater å gå med jeans selv:p men ville nok ikke kjøpt det til 9-åringen min, med mindre han ville ønsket det selv:) Han foretrekker joggebukser og skinny jeans:rolleyes:

Min gutt bruker tights! Han er 14 mnd. Han er lang og slank så joggebukser blir altfor stort til han. Tights er jo gull, men tror ikke jeg hadde kjøpt det når han er 5 år. Med mindre han ønsker det selv da :)

Opp til en rundt 3 års alderen hadde nok guttene mine gått med på å gå med tights til nøds. Nå er de 5 og snart 7 år og har en sterk mening på hva de vil ha av klær. Her hadde de nok nektet å bruke det om jeg hadde kjøpt det uten at de fikk være med å evt de valgte det selv. Eldste foretrekker enten joggebukser eller skinny jeans, han på 5 år foretrekker joggebukser. Kroppsfasongen til han på 5 år er også såpass robust at han nok ikke hadde passet tights

I barnehagen hos oss bruker alle barna kun stillongs og ulltrøye fra oktober til april, så her hadde iallfall ingen reagert på det :)

Absolutt ja! Man kan jo gå med det man vil :-) min 5 åring elsker de buksene der, har de i alle farger.

Back
Topp