Tights som bukse?

Tights brukes kun under overdeler som er lange nok til å dekke rumpa. Og det er ikke fordi jeg ikke er fornøyd med rumpa, men fordi tightser faktisk blir gjennomsiktige der og man kan se trusa gjennom (ser det ofte på andre!!). En annen ting er at jeg har litt mye løs hud både på mage og frempå nedentil, så jeg liker ikke hvordan det ser ut foran på meg...

Enig, rumpa kan være så fin den vil, men det gjør det ikke fint å gå med tights som bukse. ;) Litt disturbing å se truser igjennom. Spesielt i rulletrapp! :P

Jeg brukte tights som bukse før. Men jeg så bra ut på mine yngre dager da:)
Nå etter graviditet og fødsel kunne jeg aldri gjort det. I tillegg til at jeg føler jeg burde kle meg etter min egen alder.

Går aldri i tights lenger, men da jeg gjorde det hadde jeg alltid en lang tunika over..

Nei og atter nei! Går aldri i tights (annet enn treningstights på trening), gitt ;). Liker å ha på meg klær, jeg.

Til tights brukes bare lange overdeler som dekker stumpen.. Men nå har jeg innført unntakstilstand pga graviditet, så da er tights det eneste (etter joggebukse) som er behagelig å gå med. Så om det blir en vanlig genser en dag innimellom, går det greit:)

Må ha lang overdel som minst dekker rumpa ( og tissen :p) om jeg har på tights, blir jo som en strømpebukse!

Verste jeg har sett var en rimelig stor dame med kort genser, hvit tights, stripete truse under og bind i trusa. Og ja disse detaljene så jeg helt tydelig gjennom den hvite tightsen, DIGG! ;p

Nei det gjør jeg ikke. Synes ikke det ser fint ut rett og slett :) Jeg må ha tunika/kjole over :)

Hjemme kan jeg forresten bare gå i tights og t-skjorte, men går ikke ut sånn blant andre :)

Dekker rompa. Tenker det om barn også, det er som ei strømpebukse men litt mer påkledd og hverdagslig.

Tenker du det om alle typer tights til barn? eller er det en spesfikk type? Tights til barn er jo bare en type bukse? med masse fint mønster. De er jo på ingen måte gjennomsiktige, men har tykkere stoff.

Tenker du det om alle typer tights til barn? eller er det en spesfikk type? Tights til barn er jo bare en type bukse? med masse fint mønster. De er jo på ingen måte gjennomsiktige, men har tykkere stoff.
Ikke hvis det er en "jeans" som er i tights-strech nei. Men helt vanlige plaine bommullstights ja. Jeg tenker at man har en lang overdel da. Tights og kort t-skjorte blir det samme som å gå rundt i strømpebuksa for meg. Når det gjelder barn er jo det helt greit, godt å bare leke i strømpebuksa:) Men de fleste går ikke ut med barna i bare strømpebukse uten en tunika el over.

Tights er det beste jeg vet!! Men bruker alltid en litt lengre genser eller bluse over. Eventuelt en lang singlet med cardigan :) skal jeg ha kort topp, genser, bluse over så bruker jeg jeggings. Kan ikke fordra jeans :o føler meg innestengt :P

Høres ut som vi er ganske like i stilveien

Ikke hvis det er en "jeans" som er i tights-strech nei. Men helt vanlige plaine bommullstights ja. Jeg tenker at man har en lang overdel da. Tights og kort t-skjorte blir det samme som å gå rundt i strømpebuksa for meg. Når det gjelder barn er jo det helt greit, godt å bare leke i strømpebuksa:) Men de fleste går ikke ut med barna i bare strømpebukse uten en tunika el over.
Altså, min femåring har tights som er enkelt bomull, ikke jeans. Og som er i glattere stoff også et par. mes frost. Mes kattunger. Med sommerfugler. Mest med frost.

Det er ikke noe som helst som minner om strømpebukse ved disse.

Altså, min femåring har tights som er enkelt bomull, ikke jeans. Og som er i glattere stoff også et par. mes frost. Mes kattunger. Med sommerfugler. Mest med frost.

Sa ikke at det ser ut som strømpebukse. Men at man har noe langt over. Bukse er bukse, tights er tights :)

Somregel smetter hun på en kjole eller et skjørt, så det er greit nok, men de dagene hun bare tar en genser, som idag, så protesterer jeg ikke.

Sa ikke at det ser ut som strømpebukse. Men at man har noe langt over. Bukse er bukse, tights er tights :)

Men tights hos barn kan brukes som bukse. Da jeg var lita brukte vi ikke annet enn tights stort sett, men den gangen brukte ingen tunika eller kjole over altså :P

Sjeldent. Men hvis jeg gjør det så må rumpa dekkes!!

Back
Topp