Tights som bukse?

Jeg kunne ikke gjort det, men jentungen gjør det. Hun er 3 år:)

Må ha en topp eller genser som dekker rumpa

Tights er tights, burde vært ulovelig å bruke uten å dekke rompa....

Bruker tights nesten hver dag da buksene visst var blitt en størrelse mindre enn meg.. (men de brukes sjeldent uansett). Har da lang cardigan og singlet/t-skjorte over som dekker både baken og huhan.

Ellers går det i ullkjole med strømpebukse. Kan ikke fordra jeans, men har jo en haug ubrukte i skapet..

Bare hvis jeg er hjemme og det garantert ikke kommer noen på besøk :P

Nei nei, herregud!

Bruker ikke tights i det hele tatt, forferdelig klesplagg.

Bruker lite tights, men når jeg gjør det må jeg ha no langt over :)

Bruker tights uansett om genseren går over rumpa eller ikke :happy: er det noe jeg er fornøyd med så må det vel være rumpa, å har dermed ikke noe grunn til å dekke den over xsmile9

Aldri bare tights ute blant folk! Kun til hjemmebruk!
Kan ha tights med kjole over :)

Tights brukes kun under overdeler som er lange nok til å dekke rumpa. Og det er ikke fordi jeg ikke er fornøyd med rumpa, men fordi tightser faktisk blir gjennomsiktige der og man kan se trusa gjennom (ser det ofte på andre!!). En annen ting er at jeg har litt mye løs hud både på mage og frempå nedentil, så jeg liker ikke hvordan det ser ut foran på meg...

må ha noe over så ikke rumpa synes alt for godt :)

Nei, det synes jeg ikke er noe fint.
Brukte mye tights før, men da brukte jeg alltid tunika eller noe langt over. Ihvertfall ned til midt på lårene.

Om det er snakk om vanlig bomullstights - nei! Det er jo det samme som å gå med strømpebukse og genser.

Nei atter nei. Brukes til trening. Kan bruke halv lange tights med blonder nederst under kjoler men ikke ellers

Lurer på hva slags tights dere mener :P jeg bruker disse deilige fra Gina tricot, men har en litt lang topp over også lang genser eller skjorte.. Men bruker aldri noen andre tights enn de.. Fordi det er mange som er gjennomsiktige.. ;)

Må ha noe romslig over som dekker rompa. Men på trening bruker jeg bare t-shirt over.

Hvis jeg går i tights må genseren dekke rumpa.. Gikk mye i tights før, men trives egentlig best i bukse..

Back
Topp