TIGERSTRIPER

Hope

Hope
Strekkmerker høres fælt ut, tigerstriper derimot - det er tøffere;-) Magen vår er i full vekst og forandring, en lang periode skal vi tøye den mer en noen gang, noen av oss vil få strekkmerker, og jeg har på følelsen at jeg kommer til å være en av dem. Hadde en oppgang på vekta for noen år siden, ikke at det gjorde noe, men da kom det strekkmerker på sidene.., så føler meg utsatt. Det er ikke noe jeg er redd for - men jeg vil jo helt klart unngå det hvis jeg kan.

Jeg tror litt på den om å massere sidene ordentlig, og smøre oss inn :anyone ....
Hva tror du? Tips nååååå damer;) Endten eller! :smiley-angelic008

Med mine to første barn smurte jeg meg med fet krem på mage, rumpe og lår - hver dag. Fikk ikke strekkmerker. Det skal jeg Gjøre denne gangen og!

Jeg fikk en eller to med første og flere med andre ;)
De er ikke skjenerende, er langt nede under bikinilinjen :)
Jeg tror strekkmerker er arvelig, min mor, mormor og søster har også :)

Her er det tigerstriper over hele ;)

Tror det ligger litt genetisk om man får eller ikke, jeg fikk en del men bryr meg ikke om det.
Har tenkt å prøve å smøre litt mer denne gange, var ikke så flink sist, men får se hva jeg gidder :P

Her blir de forresten kalt for Æresmerker :love7

Jeg har mine kjærlighets merker, håper å få slippe nye... Det er egentlig ingen plass til nye.

Hvordan føler dere det i etterkant? med tanke på bikini osv....? kler dere fort av dere, eller vil dere dekke dere litt til?

Mine dekkes av bikinien så tenker ikke på det :)
Er noen rundt navelen, men de er veldig lite synlig. Også tenker jeg at det er da helt naturlig at jeg har det og jeg vet at typen min ikke bryr seg noe om de, så da bryr jeg meg ikke om hva andre eventuelt tenker :)

Jeg smurte og smurte da jeg gikk gravid og det hjalp ingen ting :) Så tror man bare må ta det som det kommer.

Back
Topp