Tigerbebis :)

Tirnanog

Elsker forumet
Det ser ut som flyet mitt IKKE kommer til å stå askefast! [:)] Så.... hvilken dag passer best for deg med babybesøk??
Hvilken som helst dag fra 5. - 8. mai [:)] Your pick!

Var forresten innom dagligvarebutikken tidligere idag... og kjøpte en liten vertinnegave til deg! [8D] Den var ikke dyr eller noe... men tenkte du ville ha satt pris på en "sånn" en, nettopp fordi jeg VET du vil sette pris på akkurat "en slik en"... [;)] Nå kan du lure nå!

hihi...spennende! blei jo nesten bare LITT nysgjerrig på tigerbebis sine vegner[:)]

Ja, ikke sant? Hehe, er ikke store gava da.. men tenkte hun ville sette pris på denne [:)]

Kommer du eller??? [:)]

ææææh nå ble jeg bare SÅ nyskjerrig, da!! Hva i ALL VERDEN er det for noe?! ?!!? [:D][8D]

Nei altså, skal vi se, skal vi si torsdagen, da? den sjette? Jeg er helt åpen for forslag jeg også, har ingen planer de dagene der [:)]

Har ingen planer utenom å være hjemme og kose meg! Så Torsdag er greit for meg også. Any objections anyone?? [:)] 

Går helt fint med torsdag 6 for meg[:)]da skal jeg bare manne opp lille snuppa til en lang tur[8D]

babytreff torsdag da also?

Torsdag høres ut som en bra deal [:)]
Hva med Nate83, noen hørt fra henne??

ORIGINAL: Wivz

Jepp! håper du klarer og ordne deg fri [:)]

ORIGINAL: tigerbebis

ORIGINAL: Wivz

Jepp! håper du klarer og ordne deg fri [:)]

Var ikke sotte opp på vakt på torsdag, så det passa bra! [:)]

Ja d skal no vi få te :)

Så flott at alle kommer! [:)] Gleder meg til å treffe dere!!!

Tigerbebis: du bestemmer tidspunkt! Bare si fra, jeg er klar når som helst! Er ikke lenger enn 10 min kjøretur [:D]

Tja, kan vi ikke si i 12-13 tida, da? Er ivertfall da vi har disse andre barseltreffa jeg er på, og det funker somregel fint! [:)] Noen som er uenige? [8D]

ORIGINAL: tigerbebis

Tja, kan vi ikke si i 12-13 tida, da? Er ivertfall da vi har disse andre barseltreffa jeg er på, og det funker somregel fint! [:)] Noen som er uenige? [8D]

Jeg er ikke uenig hvertfall [8D]

12 - 13 er flotters for oss! [:)] Kommer 12.30 jeg da [;)] Du får sette skilt på nede på veien slik jeg vet hvilket hus er ditt! 

kanskje vi skal henge opp flagget, hihi! [:D]

Back
Topp