Tidvis mensmurringer

alvira

Forelsket i forumet
I de siste dagene har jeg merket litt mensmurringer. Kan ikke huske jeg hadde det sånt med de to andre og blir jo litt usikker. Skal på ul på onsdag så håper jo at spiren sitter enda!!!

Andre som har det slik?

Jeg har det også slik, men er jo bare 4 uker på vei. Tror ikke jeg heller hadde dette med min første. Håper bare det er symptomer på at ting skjer der nede :)

har lest at det er vanlig med mensmurringer helt frem til uke 12, så det er ingenting
å bekymre seg for, helt normalt[:D]

Eg og har det sånn. Mensmurringer i korsryggen og litt i magen. Håper det normalt. Kan heller ikkje huske om eg hadde det med førstemann.

Jeg har hatt mensmurringer både i magen og ryggen i perioder, har også lest at det er helt normalt og et vanlig gravid-symptom [:)]

ORIGINAL: Rubystar

Jeg har hatt mensmurringer både i magen og ryggen i perioder, har også lest at det er helt normalt og et vanlig gravid-symptom [:)]

Jeg har også hatt sånn murring siden før jeg fant ut jeg var gravid....og har dem tidvis ennå....blitt litt mer sjeldent...men plutselig så setter det inn....kan være skikkelig vondt inni mellom..men skjønt at det er normalt og at det er fordi livmoren strekker seg og vokser[:)]

har det nesten hele dagen, litt mindre på morgenen men mest på kvelden. Men det varierer litt hvor sterke de er fra hver dag som går. Helt vanlig å ha mensmurringer, men blir de veldig vondt over lengre tid ville jeg kanskje kontakta lege.

Så bra, for meg[;)], at også flere har det! Ble litt mindre bekymret nå ja[;)] Men fremdeles litt sånn "håper det ikke er rødt i trusa når jeg skal på do"-greia, men den følelsen går nok over snart.

Blir spennende på onsdag på ul for da vet jeg mer hvor langt på vei jeg er (litt "vanskelig" å regne ut da jeg fødte i april!). hihihi[:D][:D][:D]

Har nesten ikke hatt mensmurringer siden før ikm jeg.. [8|]

Back
Topp