Tidstyv

maldita

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
:Heartred:HeartredTiden går så sinnsykt sakte da man venter såååå masse på at den lille krabaten skal vokse seg større. Gleder meg såååååå masse til tidlig UL og enda mer til å få gravidmage..... (5+3)
 
Merker tiden går fort når jeg har en del planer! Har en del prosjekter hjemme, lage til barnerom, gjesterom osv., så jeg føler det helt motsatt, føler dagene og ukene flyr av gårde :joyful:
 
Føler dagene går ganske fort men så ser jeg på appen hvor langt jeg er også er det forsatt ikke gått så lang tid allikevel :hilarious: har og en del prosjekter jeg skal ha unna da så satser på tiden går fortere. Har vært så sliten forrige uke at det ble mye stillesitting. Kjenner meg mer motivert og energisk denne uken heldigvis.
 
TUL neste uke !:smiley-bounce022

Sykt vanskeligst vente ja, håper så at det er hjerteslag og at begge Har klamret seg fast!

ble 100% sykemeldt ut neste uke så håper det går fort da jeg skal ha litt besøk i helgen
 
Synes tiden har gått fort de siste ukene :) men det gikk tregt fra positiv test og til uke 6. Er nå 9+4.
 
Last ned et mobilspill, det har eg gjort:) Plutselig hadde det gått tre dagar uten at eg har sjekka denne sida en gong, haha.:anyone
 
Her går dagene superfort men samtidig ikke. Har mye å gjøre så ukene flyr. Men når jeg ser på gravid appen er jeg bare litt over 6 uker. Men tror nok det vil føles bedre når jeg vet at alt er greit inni magen. Nå er jeg bare bekymra for om det vil gå bra.
 
Back
Topp