Tidspunkt for spray..

lille_my83

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Snøfnuggene 2018
Jeg har fått beskjed om lang protokoll runden her, og starter opp med spray den 10. Mars.. I brevet stod det at jeg skal ta spray kl 08 og kl 20.. Problemet er at jeg jobber kun natt og er ferdig på vakt kl 07.45/08.00 [emoji21] Så da blir det lite praktisk å spraye kl 08 [emoji54][emoji54]

Så da lurer jeg på om det evt går an å forskyve tidspunktene til 08.30 og 20.30? Noen med erfaring som har hatt andre tidspunkter?? Første gangen på lang protokoll for min del så ble litt i tvil nå Kan jo seff ringe st olav men de har callback system og ringer tilbake på formiddagen i morgen eller fredag og jeg skal seff jobbe de neste dagene og kurs neste uke [emoji21]

Jeg tok mine sprayer klokka 11 og 23 da det passet best. Det er bare snakk om å ha faste tidspunkt ca 12 timer fra hverandre slik at man ikke glemmer å spraye :)

Jeg tok mine sprayer klokka 11 og 23 da det passet best. Det er bare snakk om å ha faste tidspunkt ca 12 timer fra hverandre slik at man ikke glemmer å spraye :)
Da satser jeg på at det går greit å forskyve tidspunktene med 30 min :-) Så kjedelig å styre med å ha med den der sprayen på jobb osv.. Jeg avgir somregel rapport til foredre fram til 08ish, blir litt pes å begynne å spraye midt i det :p

Da satser jeg på at det går greit å forskyve tidspunktene med 30 min :-) Så kjedelig å styre med å ha med den der sprayen på jobb osv.. Jeg avgir somregel rapport til foredre fram til 08ish, blir litt pes å begynne å spraye midt i det :p
Haha! Klokka ringer, "Bare vent litt", *stikke hodet under bordet og snorter litt*, "Derja!".

Vil ikke tro det gjør noe som helt med 30 min forskyvelse, jeg, for min del, surra endel med å finne rett tidspunkt sist runde, og ble godt nedregulert. Jeg tror sprayen er såpass kraftig at det skal myyyyye til for å ødelegge nedreguleringa..

Haha! Klokka ringer, "Bare vent litt", *stikke hodet under bordet og snorter litt*, "Derja!".

Vil ikke tro det gjør noe som helt med 30 min forskyvelse, jeg, for min del, surra endel med å finne rett tidspunkt sist runde, og ble godt nedregulert. Jeg tror sprayen er såpass kraftig at det skal myyyyye til for å ødelegge nedreguleringa..
Hahaha ja ser for meg nån litt forvirra foreldre[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Barnet ditt har hatt en fin natt, bare vent 5 min dere, skal bare ta litt nesespray før dere får mer rapport[emoji85][emoji85][emoji85]

Satser på at nedregulering går fint jeg da med litt andre tidspunkt enn de st olav har bestemt [emoji1][emoji1]

Der fikk du jo svar ser jeg :D
Det er som jeg skrev i dagboka di et fett så lenge det er 12 timer i mellom ;)

Der fikk du jo svar ser jeg :D
Det er som jeg skrev i dagboka di et fett så lenge det er 12 timer i mellom ;)
Kjekt m forum, svar på det meste her[emoji177][emoji177][emoji106][emoji106]

Spurte sykepleier om det samme selv og det er null problem [emoji4] gikk fint å ta spray litt senere i helgen og [emoji6]

Back
Topp