Tidspunkt for OUL

Bkno1822230

Andre møte med forumet
Hei! Jeg har fått innkalling til oul når jeg er 19+4.

Hva med dere andre? Hadde håpet på litt tidligere ;)

Har ikke fått innkallelse ennå, men en trøst for de som får seint er at da er organene enda lettere å se. Optimalt er visst hjertet best å vurdere fra uke 20 ellerno, men man har ofte undersøkelsen for å minke risikoen for at graviditeten har kommer for langt til at det enkelt kan tidsfestes termin. Jeg blir forbøyd så lenge OUL er før 20+0 tenker jeg:)

Med nr 2 trodde jeg at jeg var inne i uke 21, var mitt i ferien så utsatte det. Viste seg på UL at jeg hadde bomma på termin, så hadde UL i uke 23! :knegg: Gikk helt fint det, litt sent bare.

19+6 har jeg Oul :eek: lenge å vente, men har tatt privat ul å skal ha en til privat rett på nyåret xsmile9

18+2, fikk først time uke 23, ringte å hørte om det var riktig, fikk ny time fire uker tidigere :happy:

18+4, var redd for å få mye senere, så er glad for at vi fikk såpass tidlig :Heartred

17+6, synes nesten det er litt tidlig - men de hadde ingen andre ledige timer før etter uke 20..

17+6, synes nesten det er litt tidlig - men de hadde ingen andre ledige timer før etter uke 20..
Tror det er bedre litt tidlig enn sent. Da vil ofte termin beregnelsen stemme bedre for etter uke 18 vokser barna mer individuelt og da spiller arv/genetikk mer inn.

Back
Topp