Tidspunkt for nesespray

Rosa på ball

Glad i forumet
Hei!
Starter med nesespray i morgen og har tenkt til å benytte følgende klokkeslett: 0730, 1230, 1730 og 2230.

Det ble jo sagt at nesesprayen skal tas som det siste jeg gjør før jeg legger meg og vanligvis hadde 2230 passet supert. Men, i og med at jeg har ferie nå er jeg litt i tvil - ville dere utsatt tiden slik at jeg tar siste dose litt senere eller ville dere måtte være styrt til å legge dere rundt 2230? Hvor viktig er det at siste dose tas rett før man legger seg? [:)] 

Jeg har jo 3 uker ferie og fortsetter og spraye da jeg er tilbake i jobb og da er f.eks. 2330 for sent for meg å legge meg...

Hvilke "problemer" man skal ha[:)] 

Jeg spaya kl. 06.00, 11.00, 16.00 og kl. 21.00
Hadde alltid alarm på telefonen også.

Høres bra ut dette, men du bruker sikkert anne spray en meg, vi sprayet 2 ganger i døgnet her morgen og kveld. Jeg tolk 800 og 2000. Men det var med Synerella  sprayen da, regner derfor med at du har fått en annen type. Nedreguleringa 2 spary morgen og kveld og under sprøytene 1 spary morgen og kveld.

Jeg skal bruke Suprecur, og Riksen sa at sprayen skulle tas som det siste jeg gjorde før jeg la meg til å sove.. Får kanskje ringe dem i morgen og høre[:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Da ville jeg ringt å hørt med de jeg. [;)]

Sprayet 7, 12, 17 og 22.

Tror det er helt i orden jeg, det viktigste er vel at de blir tatt. Og siden vi på riksen blir bedt om å ta de 4*daglig tror jeg ikke det er super farlig om det blir litt forskjellig tider. Selv klarte jeg ikke å huske det hele tiden og opptil flere dager den tiden jeg tok spray skjedde det at jeg tok det 1-1,5 t senere enn satt. Noen ganger tok jeg det 45-30 min før tiden også fordi det passet med møter på jobben, familie middager osv. Og det gikk bra[:)]

Mener de sa det var 30 minutters "slingringsmonn", så derfor jeg lurte..

Ringte Riksen i dag etter kl 12, men disse ferieukene har de kun tlf.tid mellom kl 10 og 11 - sikkert ikke det enkleste å komme gjennom på tlf der da..

Så gøy at det har klaffet for deg Sarah. I og med at du også er på Riksen hadde det vært veldig fint om du kunne gitt meg noen detaljer på hvordan ting foregår der - artig å få den infoen fra noen som har vært der som pasient også og ikke bare fra de som jobber der.. Send meg gjerne pm med info hvis du ikke vil legge ut her[:)] Forøvrig - masse lykke til videre[:)]

hehe, håper virkelig for din del at du får være våken lenger enn til kl 2230 om kveldene, det er jo sommer og ferie hihi[:D]

Hehe, ja det håper jeg også.. Har endret tiden til 0800, 1300, 1800 og 2300. Skal jo passe når jeg skal i gang på jobb etter ferien også, selv om det ikke er mer enn kanskje max 2 uker med spray da..

Jaja, ordner seg sikkert uansett hvordan det blir[:)]

rosa på ball.. Jeg skal sende den en PM i kveld jeg. Kanskje du kan sende en til meg først og bare si litt om hva du vil vite??

Back
Topp