• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Tidsklemma..

*naftaline*

Forelsket i forumet
Jeg sitter her i et rolig minutt etter full dag med skole, middag, leking, husarbeid, lesing, mer husarbeid, gjøre klar matpakken til i morgen og lufting av hund. Og da tenker man litt.

Vi har vært så utrolig velsignet at jeg har kunnet jobbe korte dager og ta fri innimellom. Har nok ikke helt skjønt verdien i dette før jeg nå har fått en smak på det vanlige hverdagslivet.

Jeg har studiesamling denne uka, og undervisning fra 08.15 til 16.00 og til 18.00 i morgen. Det betyr barnehage fra 07.40 til 16.45 hver enste dag. Får helt vondt av Mathias som har så lange dager i barnehagen, og vi har jo ikke tid til noe på ettermiddagene. Han er jo i seng klokka 19 hver kveld.

Og så vet jeg at sånn har jo veldig mange det, og at man faktisk MÅ. Og setter nå stor pris på de dagene vi har sammen.

Tja, vet ikke hva jeg egentlig ville si, bare et lite hjertesukk fra meg.

Skjønner du tenker litt på dette... men som du sier, det er mange som må ha det sånn. Og heldigvis er det jo ikke for resten av livet deres, det er en liten periode, sett i den store sammenhengen [:)]

Ja, vi har det sånn ei uke. [:D] Heldige der.. Tenker ikke sånn på det da, men som den filosofen jeg er.. [8D]

Ja, det er utrolig hektisk i hverdagen. [&o] Og på ettermiddagene blir det fort mye kjefting av sliten mamma på slitne barn. Ikke noe kjekt i det hele tatt!

Deler hjertesukket ditt!

Back
Topp