Tidsfordriv..

x1xangelica

Elsker forumet
Har dere noen hobbyer eller noe dere gjør når dere har litt tid ?

Selv så må jeg innrømme at det går i digi scrapping og følge med på tv serier.. Ikke akkurat det mest fornuftige men men..

Jeg liker å holde på m litt håndarbeid. Holder akkurat på å brodere noe julepynt..

Jeg har ikke prøvd meg på scrapping, men jeg lager en del kort til bursdager, invitasjoner og sånn. Det flyter i kjelleren med stempler og lignende...

har sååå mye lyst til å begynne med scrapping og digiscrapping, men jeg har ennå ikke skjønt noe av scrappe opplegget.. Skjønner ikke helt jeg[8|].. Bruker dere ferdige bilder og limer det inn i sånne pyntede eller scrappede ark ( vet ikke hel hva dere kaller det)eller bruker dere en mal på et program som er på pcèn og plasserer bildet inn?? er det ikke dyrt med å printe ut all dette her?? går det ikke mye fargepatroner? og får 4 stk må jeg nesten ut med 400kroner joh..

ORIGINAL: Arda`s-mamma

har sååå mye lyst til å begynne med scrapping og digiscrapping, men jeg har ennå ikke skjønt noe av scrappe opplegget.. Skjønner ikke helt jeg[8|].. Bruker dere ferdige bilder og limer det inn i sånne pyntede eller scrappede ark ( vet ikke hel hva dere kaller det)eller bruker dere en mal på et program som er på pcèn og plasserer bildet inn?? er det ikke dyrt med å printe ut all dette her?? går det ikke mye fargepatroner? og får 4 stk må jeg nesten ut med 400kroner joh..

Du kan bruke begge deler. Jeg pleier ikke å bruke mal, men vet det er mange fine å få tak i. Jeg skriver som regel ikke ut, men lager album som er på cd. Har ikke plass til så masse her. Men på vanlig scrapp kan du jo stort sett bruke det du finner/har?? Er ikke så veldig inn i dette enda jeg heller[&:]

Har da dette broderiet mitt, ganske stort, som jeg har drevet med VELDIG lenge nå. I alle fall tre år, he he [:)]. Er så treg av meg. Ellers så går det i å fikse foto album. Også er jeg veldig tv-man, ikke bra. Men men

her går d i håndarbeid..broderer sånn fødsels dag, vekt og lengde kalender..

Back
Topp