Tidsfordriv...

FrøkenAH

Flørter med forumet
Forslag til noe jeg kan finne på i dag?
2 dager til termin, null tegn til fødsel bortsett fra et bekken fra h***
Så å gå tur for eksempel, er utelukket :(

Hva fyller dere andre som venter dagene med?

Husarbeid og baking var liksom spennende et par dager, men ikke nå lenger :P

Her blir det mye sofa og tvtitting:D Ellers litt rydding og husarbeid - virker som det alltid er noe som må gjøres. Energinivået har ikke vært på topp, så orker ikke så mye av gangen;)

Mye sofa og tv her også, men nå begynte jeg å fylle ut litt i babyboka til prinsen :-) iallfall familietreet ol.
Ellers gjør jeg det jeg orker av husarbeid, 5 min aktiv, 5 min pause ;-)

Jeg omorganiserer all pynt i huset :-D
....malte kjellerstuen i samme slengen, det var ikke like lurt :-/ hehe, aau, bekken!

Sorterte alle 1000.000000 perlene til ungene i farger, ehe..

Alt for å få tiden til å gå her :-)

..jeg blir satt i gang i morgen, så er ikke så lenge igjen for min del da :-)

...men hva med å
-se en serie
-male/shine opp småting
-lese en bok
-strikke en babylue
-finne gode og lette oppskrifter på mat
-kose med mannen
-sove
-kjøpeen haug med blader å lese perm til perm

:-)

Jeg sover mye jeg:) står opp med gubben og guttene og hjelper til med morgenstellet før de drar i barnehagen sammen med pappaen. Da legger jeg meg igjen. Fra ca kl 8 til 10.30-11. Guud så herlig det er. Ellers har jeg bakt mye i det siste og nå har jeg begynt å fylle dagene med litt besøk her og der. Formen min er plutselig mye bedre enn på lenge. Ellers har jeg litt å gjøre i og med at vi har flyttet i nytt hus i påska. Alltid et eller annet som skal finne plassen sin eller noe som skal kjøpes :)

9 dager igjen her, er skikkelig utålmodig! Men bekken og et høyt blodtrykk gjør at jeg ikke kan gjøre så veldig mye... Ser en del serier, sover, spiller Soda Crush, ferdigstiller noen prosjekt til babyen kommer, spiller Worms og koser meg med mannen.

Eller hva med litt hjemmespa? Jeg driver å har litt "vårpuss" på kroppen i disse dager. Et prosjekt hver dag. I går;barbere leggene. Det gikk faktisk,veldig kronglete å komme til, glad jeg var alene på badet for å si det sånn. Hehe! I dag har jeg fått filt av masse hud under føttene. File og lakkere neglene.

Hva med å lage noe til den lille? Strikke eller lage en hjemmelaget uro eller vognlenke :) jeg pusler litt med slike ting innimellom rydding, organisering og tv-titting :) har også lastet opp alle bildene fra pcen til minnebank i fotoknudsen og holder på å lage noen fotobøker fra reiser jeg og samboer har vert på. Slikt man ikke har tid til ellers men som får dagene til å gå nå i ventetiden :)

Back
Topp