Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har ikke barn fra før, og så er jeg SM fra jobb... Føler meg i god form da, så jeg "kjeder" meg litt jeg..[8|] ( Kan ikke gjøre husarbeid og forberede til babyen kommer HELE tiden..)
Jeg leser bøker (helst sukkersøte romaner nå for tia[;)]), sitter litt på dataen (prøver å sette meg inn i Facebook) og kakler i telefonen. Ikke det mest spennende akkurat. Sønnen min er i bhg på dagtid, så jeg prøver å nyte stillheten[:)]
Jeg har akkurat sluttet å jobbe, hatt en uke fri nå...og den uka var det masse farting, var to dager i grimstad og to dager hos mamma på jessheim...og andre dagene har vi fartet rundt på besøk...
I går var første dagen jeg var hjemme hele dagen, det var utrolig herlig og avslappende....så har akkurat begynt med å gjøre klar til lille tulla vår kommer jeg da [:)]
Går tur. Plutselig er bekkenet bedre og jeg kan spasere i bra tempo igjen (ikke bak de gamle damene med rullator...[:D]). I dag skal jeg besøke bestemor. Også er det mye tid på kafe, med nybakte mødre som også er hjemme på dagtid... Leser krim til den store gullmedalje, baker og lager middag fra scratch. Ehm, ikke lett å bare slappe av. Også så kjedelig med denne ventingen!
Jeg skal på helsestasjonen eller til Fysio hver dag denne uka[8D]
Dvs:
Fysioterapeut - Mandag+onsdag+fredag
Jordmor - tirsdag
og torsdag skal John Ruben ha sin siste vaksine.. Merkelig følelse igrunn - blitt stor gutt han nå[8|]
Blir endel foran PC'en ellers - har vert dårlig i bekkenet og kommer meg ikke så langt, men har en god stol foran PC'en og sitter gjerne i den[;)]
Jeg sitter her med PC`en i fanget![:)] Ellers er jeg flink til å besøke besteforeldre, og andre kjente som ikke er på jobb på dagtid!" I går bakte jeg, og i dag skal vi på storhandel og handle inn slik at jeg kan begynne å bake og fylle frysern!
Annenhver dag er mannen min hjemmom fra jobben, så da henger eg litt med han... Ellers er det husarbeid det går i. Har kjøpt meg broderi, så mange timer går der også... Ellers har vi katter, kaniner og to nylig anskaffede geitekillinger som trenger kos og stell... Kjedelig er det skjelden[:D]
Jeg kjeder meg også ...Det er ikke mye jeg får gjort heller pga . det hersens bekkenet [&:] Har prøvd å bli hekta på Glamour da ,men har ennå ikke klart det [:D]
Sitter mye forann datan og følger med på BV da ...Hadde jeg ikke hatt den hadde jeg vel flydd på veggen...
her går det mest i skriving og lesing om dagen .. prøver å få ferdig denne bacheloroppgaven før jeg går ut i permisjon [8|] jeg begynner mildt sagt å bli skikkelig lei [:'(]
ellers er jeg fire dager i uka hos hesten, måker og slikt .. da går det noen timer ..
sitter en del på pcen også da [:D]