Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres egentlig ut som mye av det samme som skjer her: smårydding, internett, tv og mobilspill er det det går i. Moren min sa at jeg burde begynne å lage babyalbum, fylle inn slektstre, lime inn ultralydbilde og magebilder osv. Noen som har begynt å lage babyalbum?
Nei, vil gjerne men har ikke funnet noe fint album. Gubben kom hjem med et album der man stikker bilder inn i plastlommer... ikke helt det jeg hadde tenkt meg. Vet du hvor man får kjøpt?
I dag skal jeg bake!
Planen var kanelboller men det dreide visst over mot skoleboller! Selv om jeg må lage et par med sukker, smør og kanel da. Kanel skal jo liksom få i gang sakerHva baker du? Kanskje jeg blir inspirert
Planen var kanelboller men det dreide visst over mot skoleboller! Selv om jeg må lage et par med sukker, smør og kanel da. Kanel skal jo liksom få i gang saker
Bruker denne oppskriften her
https://www.detsoteliv.no/oppskrift/verdens-beste-kanelruller-cinnamon-sugar-twists
Den er veldig stor så pleier å halvere.
Bruker den som grunnoppskrift på boller generelt...!
Så lurt!Jeg har hatt litt oppsving i energi de siste dagene, så nå har jeg begynt å bruke tiden før mannen kommer hjem fra jobb på å lage sånne middager som vanligvis tar en del tid å lage. Vi har hatt "helgemiddag" hver dag denne uken. Også lager jeg dobbel porsjon, sånn at det ligger noe i fryseren til ungen kommer og vi kanskje ikke har energien til å lage mat fra bunnen av.