Tidligtester Vs clearblue

TjukkeBolla

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Har tidligere bestilt inn tester som skal vise ved 10mlu, to forskjellige typer.

De viste begge svaaakt positiv i går morges (9 dpo, startet å teste 8 dpo), hadde en clearblue med ukeindikator liggende så tok den rett etterpå (ikke engang morgenurin) og den viste gravid 1-2.

Har skjønt det sånn at i pakka så skal den dårligste vise den mlu'en som er oppgitt, mens noen også da kan være mer sensitiv enn dette igjen, så rart at clearblue med 25mlu da viser positiv? (Tok to forskjellige clearblue nå i dag tidlig også for å dobbeltsjekke).

Skal ihvertfall ikke anbefale billigtestene til noen!
 
Med førstemann testet jeg 4 dager over tiden med billig test. Veldig svak strek.
Denne gangen testet jeg med cb, på det som tilsvarer en dag over tiden (har hatt ivf denne gang, så det blir ikke helt rett, men ca), det kom opp blått kryss nesten med en gang. Veldig tydelig! Ingen tvil der.
Så tror nok cb er bedre ja.
Så da spørs det hvor mange ganger en absolutt skal teste før det strengt tatt er nødvendig da...
Er vel derfor mange kjøper de billige. Ser jo du tester ekstremt tidlig selv ;) blir fort dyrt med cb da :)
 
Med førstemann testet jeg 4 dager over tiden med billig test. Veldig svak strek.
Denne gangen testet jeg med cb, på det som tilsvarer en dag over tiden (har hatt ivf denne gang, så det blir ikke helt rett, men ca), det kom opp blått kryss nesten med en gang. Veldig tydelig! Ingen tvil der.
Så tror nok cb er bedre ja.
Så da spørs det hvor mange ganger en absolutt skal teste før det strengt tatt er nødvendig da...
Er vel derfor mange kjøper de billige. Ser jo du tester ekstremt tidlig selv ;) blir fort dyrt med cb da :)

Ja det er jo for å teste tidlig, men tydeligvis produserer jeg hcg tidlig, og siden cb viste positivt samtidig må den jo uansett være like bra
 
Back
Topp