Tidligtest, svak?

Alle gode ting er 3!

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Denne tok jeg i dag. 4+3 tror jeg. Kjøpte den her jeg er på ferie, så har ikke prøvd den før. Er ikke den svak for å være over ikm? Det er sånn med følsomhet på 10. Jeg tester ikke etter EL, så er ikke 100% sikker på hvor langt jeg er, men tenker at ikm senest kan være i morgen.
eca3b30545600c3569d30546e729c751.jpg
 
Jeg synes ikke den ser svak ut :) Tydelig rosa! Så om den er avlest innen fristen er nok alt såre vel! Av nysgjerrighet: hva heter testen?
 
Hopper inn fra februar.
Dette er min første test.
 

Vedlegg

  • IMG_7045.jpg
    IMG_7045.jpg
    320,2 KB · Visninger: 89
Syns den ser fin ut. Kan være store forskjeller på testene. Her er mim i dag, 3+5

d5dfb8b543bc9958a550f10c1c91e828.jpg


Fikk også positiv digital 1-2 uker
 
Ut i fra siste blødning skal jeg være 5+0 i dag, og her er testen jeg fikk i dag tidlig. Testen i går kunne jeg såvidt skimte streken (mannen kunne ikke og mente jeg måtte ha et eget "testsyn").

Men altså, EL må vel ha vært senere? Det går vel ikke an å være ca 19 DPO og så ut på test for første gang?
Er litt bekymret for at det er utenfor livmoren, kan ikke tester slå ut senere da? For øvrig er jeg også bekymret for at det er ny runde med mola. Skal henvises til sjekk i uke 6 for tidlig ul. Men uke 6 er jo nå! Og jeg har jo nettopp testet positivt!! Superforvirret, og superstresset.

image (2).jpg
 
Ut i fra siste blødning skal jeg være 5+0 i dag, og her er testen jeg fikk i dag tidlig. Testen i går kunne jeg såvidt skimte streken (mannen kunne ikke og mente jeg måtte ha et eget "testsyn").

Men altså, EL må vel ha vært senere? Det går vel ikke an å være ca 19 DPO og så ut på test for første gang?
Er litt bekymret for at det er utenfor livmoren, kan ikke tester slå ut senere da? For øvrig er jeg også bekymret for at det er ny runde med mola. Skal henvises til sjekk i uke 6 for tidlig ul. Men uke 6 er jo nå! Og jeg har jo nettopp testet positivt!! Superforvirret, og superstresset.

Vis vedlegget 229986

Er fullt mulig at EL har vært seinere vettu! Synes det er en fin strek jeg[emoji173] når skal du til lege? HCG stiger veldig individuelt og tester varierer også på farge.

Jeg har vært gravid utenfor livmor en gang. Visste ikke jeg var gravid da det skjedde på prevensjon. Hadde en rar mensblødning den mnd, men tenkte ikke noe over det da jeg ikke trodde at jeg kunne være gravid. Jeg oppdaget det ikke før jeg fikk store smerter og begynte å blø (smertene først, så blod). HCG lå på rundt 90 tror jeg den gang. Den sank ikke og til slutt måtte jeg fjerne graviditeten ved hjelp av cellegift. Tror IkKE det har skjedd med deg altså[emoji173] men det er min historie. Fikk jenta mi på første forsøk etter dette og har fortsatt egglederen i behold.
 
. jeg har også tatt en by test som var enda litt sterkere i dag! Ellers er jeg så svimmel! Når jeg bøyer meg opp og ned er det som om jeg står på en båt!

Så bra![emoji173] jeg er også litt svimmel og murrer en del i ryggen. Puppene mine er sykt tunge og ømme! Kjennes ut som de skal sprekke[emoji38] gjesper en god del, småkvalm innimellom, men ellers i grei form egentlig[emoji3] husker fra de to andre at kvalmen ikke kom skikkelig før rundt uke 6, så tenker det kanskje blir verre etterhvert... men det er selvsagt verdt det![emoji173]
 
Back
Topp