Tidligere

Mitchi

Elsker forumet
Hadde jeg et innlegg om at økonomien ikke var den beste, at sambo stod uten jobb osv.
NÅ har endelig ting ordnet seg!! Sambo har fått ny jobb, jeg har steget i lønn, fått stipend og alt er egentlig bare fint[:)]
Har byttet bryllupsdato da, trenger noen mnd ekstra å spare på.. Så den nye datoen er ... 11.11.11 [8D]

Kanonbra!!! Sikkert kjempe deilig for dere begge at ting ordner seg!

Oooh.. det var jo en kul dato det da!!![:)]

Kan tenke meg ting er litt lettere nå ja[:)] og kjempe fin dato for giftemål [:D]

Ja, må ha en dato sambo klarer å huske. [8D]

Så deilig at ting har ordnet seg[:D] Økonomiske problemer er ikke gøy!

Syns det var en fin dato, jeg[:D] Greit med litt mer sparetid[:)]

Så flott.. det er en super dato samme dag som jeg blir 39 år..

Det ordner seg for snille piker!!
Og en utrolig kul dato! og nestemann kommer da 12.12.12? [:D]

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

Det ordner seg for snille piker!!
Og en utrolig kul dato! og nestemann kommer da 12.12.12? [:D]

Haha, den blir litt vanskeligere å planlegge. Begynte faktisk å snakke igår om å ta ut spiralen neste mnd eller noe. Men er litt skeptisk til å bli gravid siden bekkenet ikke er helt i orden. Mye tanker for og imot, hehe.

Gratulerer, deilig å slippe å bekymre seg! Jeg ville absolutt ikke tenkt på neste graviditet før du ser om du kan bli helt bra i bekkenet, min erfaring er i hvert fall at det ble et kjempeproblem i svangerskap nummer 2. Selvfølgelig må man jo bare hvis man innser at det ikke vil rette seg helt da, men det er ikke mye moro å bli omtrent multihandikappa når man har en småtass som fortsatt ikke klarer seg all verden selv i tillegg.

Back
Topp