Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sant, mamma mista første sin i uke 38, hun fikk 5 barn etter detOg alle vi kjenner som har mistet sent, har fått ett eller flere barn etterpå!
Enda et godt eksempel!Så sant, mamma mista første sin i uke 38, hun fikk 5 barn etter det
Dere som har barn fra før, hva ønsker dere å anbefale til ei som har NULL peiling?
Da tenker jeg på alt fra vogn og til sånn praktiske ting som kanskje ikke alle tenker på?
Kan nevne «fella» jeg gikk inn i vognverden Har jo fått hørt over alt at emmaljunga er best, så ville ha det. Men kunne ikke ha edge duo siden den er ENORMT stor sammenlagt og vi har en stor hund som vogna må dele bagasjeromplass med Så fant ut at emmaljunga super viking passet oss bra. Likte den godt i bag-perioden men jeg og baby hatet sittedelen. Hun ville ikke sove og ble alt for sittende. Kjøpte til slutt BJ city elite og var kjempefornøyd Aldri plaget med at hun var fra meg, da vi trillet når hun skulle sove så med titteluka hadde jeg full oversikt Ikke bare gå for den vogna alle har, finn ut hva som passer degDere som har barn fra før, hva ønsker dere å anbefale til ei som har NULL peiling?
Da tenker jeg på alt fra vogn og til sånn praktiske ting som kanskje ikke alle tenker på?
Jeg kjøpte Leander vugge i høst den skal henge i stua herVil absolutt ha bedside crib, og drømmer om en Emmaljunga Super Viking OUTDOOR, men den ser ut til å være på vei ut av produksjon???
Eller drømmer jeg om en sånn leandervugge som henger fra taket,
ja og nytt bad!!!
Måtte inn å se på den nå, ser ut som de har mye av den på 50% hos barnashus noMåtte snoke litt på vogner og falt litt for Cybex priam lux ordentlig fin vogn! Bare litt vel dyr.
Måtte inn å se på den nå, ser ut som de har mye av den på 50% hos barnashus no
oi oi, må sjekkes ut! Bare litt tidlig å kjøpe vogn allerede nå
Jeg har en på 10 mnd, og har fox! Siglet på den hele svangerskapet. Er SÅ fornøyd har også bedsidecrib. Der ville han ikke sove, haha. Men håper mini i magen vil sove i den. Så praktisk! Lurer på om jeg skal ha foxen til babyen og kjøpe en annen til kommende storebror. Eller om det blir søskenvogn.... han er jo bare 1.5 år når baby kommer, så han må ha en vogn hvertfall.Noen som har gjort dere noen konkrete tanker om hvilket utstyr dere lyst på?
jeg drømmer om å trille en fox, tenker at en sånn seng inntil min er praktisk