Tidligere svangerskap

R_28

Glad i forumet
Hvor lenge var dere dårlig sist svangerskap?

Husker ikke 100%, men husker at jeg var oppgitt over at jeg fortsatt var dårlig "på dagen 3mnd" :p

Tja, jeg var stengt tatt dårlig hele veien. Men kvalmen var verst fra uke 4-18 ca ;-)

Sist kastet jeg opp til babyen var ute. Ble innlagt i julen for å væske meg opp med iv fordi jeg gikk bare ned i vekt. Har nå ringt lege for å få sykemelding. Er vist på ann i gjenn med kvalme og dårlig matlyst. Håper det ikke varer så lenge. :meh:

Kvalm fra ca. uke 6 til uke 14 sist. Ellers var jeg i fin form bortsett fra et kranglete bekken i slutten av svangerskapet.

Var kvalm store deler av svangerskapet, hadde en pause fra uke 22/23 til uke 32.. Hehe..

Jeg var kvalm i de tre første mnd. Dog ikke så kvalm som nå. Nå er det hele døgnet, forrige var det litt av og på gjennom dagen.

Var dårlig hele svangerskapet :p

var kvalm nærmest hele svangerskapet.. :p

Kvalm og oppkast til ca uke 13-14. Ingen energi hele svangerskapet :-( og bekkenløsning.

Kastet opp i 9 mnd med begge to. :p Det gikk over noen minutter etter at de var ute.:)

Kvalm fra uke 7 ca tror jeg og med oppkast fra litt ut i uke 8 til uke 15/16. Foreløpig klarer jeg med bra nå med er bare 5 uker idag...

Var trøtt og hadde hodepine fra 6-7 uker fram til 14-15..

Jeg har ikke vært kvalm i det heletatt de 2 andre svangerskapene. nå derimot.... Jeg har 2 gutter, så kanskje dette er jente da

Det begynte å løsne i uke 13, men var kvalm av og til frem til ca uke 15-16 tenker jeg..

Kvalmen og trøttheten slapp i uke 13 sist, mener jeg å huske. Eller så fikk jeg bekkenløsning tidlig som førte til gradert sykemelding tidlig og 100% sykemelding fra uke 34.

Kjenner bekkenløsningen allerede, men håper jeg får til å gå ut, for husker at de siste ukene gikk fryktelig tregt, spes siden jeg gikk 10 dager over før jeg ble satt i gang.

Såvidt jeg husker var jeg ikke spesielt dårlig i det hele tatt. Litt ekstra kvalm fra uke 9-13 kanskje. Resten av svangerskapet var det opp til meg selv. Var jeg flink til å holde blodsukkeret oppe gikk det fint, hvis det ble for lavt så kasta jeg opp. Men det var bare litt gulping, så det var ikke SÅ jævlig.

Back
Topp