Tidligere legetime

Wildberg

Forumet er livet
Har første legetime 22 april, men tror jeg skal få en tidligere. Blir så fort svimmel at jeg lurer på om jeg har noe vitaminmangel eller høyt blodtrykk. Kan ikke huske jeg var sånn med nr. 1. Noen som kjenner til dette og hva det kan være? Helt nytt for meg.

Du har ikke lavt blodtrykk da? Er ofte svimmel da.. Og gravide kan ofte være svimmel, jeg også er det.. Skal til legen 2.4, så kan høre med han! Drikk mye vann:) lykke til :)

Jeg også er mye svimmel, holder på å gå i bakken 9 av 10 ganger når jeg reiser meg opp. Men har lest at det er vanlig å ha lavt blodtrykk og bli svimmel når man er gravid, så stresser ikke med det. Jeg ihvertfall tar den komplette vitamin-pakka fra apoteket, så vet jeg får i meg de vitaminene jeg trenger. :-)

Du har sikkert blodtrykksfall. Hadde det sist, synkope tendens. Ble utredet på sykehuset og, for jeg besvimte overalt. Fikk ikke lov å kjøre bil og være mye oppe i stående lenge.

Vil ikke dytte i meg vitaminer eller tilskudd uten å snakke med legen først. Har fått time i dag kl 13.10 så får vi se:)

Back
Topp