Tidligere ivf'er

<3 Juli2014 - mai2016 <3

Flørter med forumet
Det hender rett som det er at jeg bare må en tur innom her, bare for å se de mange og flotte "endelig gravid" trådene! Det er så kjekt å lese om hver og en av dere som blir gravid!
Vi har selv ei jente på litt over 2 år som ble til på Haukeland, så jeg vet hvordan den slitsomme veien til positiv test er:Heartred

Til de som enda ikke har fått den positive testen; masse lykke til :happy:

Jeg har akkurat funnet IVF-siden her inne. Vi har en prøverørsgutt født i okt 15. Planlegger søskenforsøk nå. Vil ha de tett siden jeg er 38 år nå.

Jeg har akkurat funnet IVF-siden her inne. Vi har en prøverørsgutt født i okt 15. Planlegger søskenforsøk nå. Vil ha de tett siden jeg er 38 år nå.

Jeg var 37 år da gullet vårt kom i 2014 Søsken så vi for oss ble til via adopsjon, siden vi ikke orket påkjenningen av flere ivf forsøk. Til vår store overraskelse ble vi gravid helt på egenhånd og lillesøster er nå 5 måneder :Heartred

Lykke til med søskenforsøket:happy:

Redigert: skrivefeil

Last edited:
Tusen takk! Og for en lykke å bli gravid på egen hånd:) vi har 5 egg på frys, alle blasto så satser på det blir søsken av det:) gutten vår ble til i naturlig syklus. Kjenner heller ikke at vi hadde orket alt sammen på nytt...

Back
Topp