Tidligere fødsler!

En uke etter termin, lengste uken i mitt liv! Skulle ønske at jeg hadde hørt på alle som sa at jeg burde forberede meg på å gå på overtid!

40+0 ☺

En uke etter termin, lengste uken i mitt liv! Skulle ønske at jeg hadde hørt på alle som sa at jeg burde forberede meg på å gå på overtid!
Det er jeg redd for denne gang, siden jeg fødte før termin sist. Går jeg over kommer det sikkert til å kjennes ut som en evighet :p

16 dager over termin. Prøvde å bli satt i gang på dag 14, funka ikke. Ble KS dag 15, men de hadde plutselig ikke tid, så ble nr 1 på KS lista på dag 16. FY F***.... Håper ting går smoooooth denne gangen!

Første fikk jeg 2 dager før termin, andre 5 dager før termin, tredje er 6 uker prematur og nr. fire kom 3 dager over termin. Risikosvangerskap med de to minste, og har vel det nå også, så spent på hvordan dette blir. Er jo da også 5 år siden sist.

Første kom 4 dager før termin, andre kom 10 dager før. Håper ikke jeg må gå overtid, har store forventninger om at denne også kommer før tiden, men så sies det vel at tredjemann er en luring dessverre:S

Første kom 4 dager før termin, andre kom 10 dager før. Håper ikke jeg må gå overtid, har store forventninger om at denne også kommer før tiden, men så sies det vel at tredjemann er en luring dessverre:S

Ja, jeg gikk å ventet å ventet da jeg passerte uke 37 som var da storebror kom til verden. Hadde nok sett for meg at lillebror kom da også, men måtte vente i to uker til. Minstemann kommer sikkert på overtid til meg;)

Guttungen kom til verden 6 dager før termin, så er spent på om lilleknøttet også kommer før termin. :)

Back
Topp