Tidligere fødsel med vannavgang

Det er vel mest fordi man ikke skal bevege seg da det er fare for at fosteret kan vikle navlestrengen rundt halsen eller noe sånn. Så blir det ambulanse blir det sikkert uten blålys og sirene ihvertfall ;)
Ja stemmer, det har jeg hørt.
Liker bare ikke tanken på ambulanse.
Har kjørt ambulanse med to av barna, og har det i minnet fortsatt :(

Dette er jeg også spent på! De måtte ta vannet på sykehuset begge gangene, så er spent på om det blir det samme, eller om vannet går av seg selv. Og om det går, når går det, hvor går det, kommer det litt eller kommer det mye? :p

Nå ligger hun på tvers, så går vannet, så må jeg bare legge meg ned og ringe ambulanse.. Ved tverrleie kan navlestrengen evt komme ut sammen med vannet, så derfor.

Sist gikk vannet først under fødselen (tidlig i prosessen) men på sykehuset. Hadde glemt at det skulle skje, så skvatt litt og mannen skjønte ikke no.

Håper jeg slipper få våt seng hjemme eller at det blir oversvømmelse i bilen hi hi.

Nr 1 tog de vannet på sykehuset før å setta litt mer fart på ting.
Nr 2 kom eg in me full åpning å vannet tog de då.
E selv livredd att vannet ska helt pløtsligt gå nær eg er ensam med barn eller nær eg er på butiken. Men størsta skrekk er i bhg nær eg ska hæmta gutten

Sist gikk vannet først under fødselen (tidlig i prosessen) men på sykehuset. Hadde glemt at det skulle skje, så skvatt litt og mannen skjønte ikke no.

Håper jeg slipper få våt seng hjemme eller at det blir oversvømmelse i bilen hi hi.
Hahaha bilen ja her hade mannen fått panik visst de hade vart i hans sportsbil :p:p

Her ble det våt seng sist. Glad jeg hadde kjøpt madrassbeskytter i tilfelle det skulle skje. Den tok alt, var bare å surre den sammen og stappe i maskinen. Men jeg lakk jo hele veien til sykehuset så måtte gå med et håndkle inni trusa :o :P

Her ble det våt seng sist. Glad jeg hadde kjøpt madrassbeskytter i tilfelle det skulle skje. Den tok alt, var bare å surre den sammen og stappe i maskinen. Men jeg lakk jo hele veien til sykehuset så måtte gå med et håndkle inni trusa :o :P
Skrev opp at vi skal kjøpe til alle sengene våre, etter at vår sønn spydde i senga for noen uker siden. Vi hadde til han og det var jo bare så lettvint. Svipp inn i vaskemaskinen. Jeg tror min mann hadde kjøpt den på jysk. Den er i stoff og har strikk i hjørnene. Hvordan har dere?

Skjønner nå at det er bare å få handlet til resten av sengene. Så slipper vi framtidige grå hi hi.

Og må legge fram håndklær til å ta med i bilen å sitte på til evt lekking/ klekking hi hi

Første fødsel startet med at vannet gikk kl 15 da jeg endelig la meg ned på sofaen etter en dag med mye sjauing. Fødsel nr to startet med rier. Er spent på hvordan det blir nå...

Skrev opp at vi skal kjøpe til alle sengene våre, etter at vår sønn spydde i senga for noen uker siden. Vi hadde til han og det var jo bare så lettvint. Svipp inn i vaskemaskinen. Jeg tror min mann hadde kjøpt den på jysk. Den er i stoff og har strikk i hjørnene. Hvordan har dere?

Skjønner nå at det er bare å få handlet til resten av sengene. Så slipper vi framtidige grå hi hi.

Og må legge fram håndklær til å ta med i bilen å sitte på til evt lekking/ klekking hi hi
Vi har samme fra Jysk. :)

To til vår seng, greit å ha en i bytte. På 3-åringens seng er det uansett tisselaken i tillegg til madrassbeskytter. ;)

min siste fødsel startet med at vannet gikk, hjemme i senga. kjørte til sykehuset, og ble sendt hjem... fikk ikke før dagen etter, ca 30 t etter.. :) helt forferdelig å gå å lekke fostervann hele tiden da :P

Min fødsel startet med rier. Kom på sykehuset med 4 cm åpning, to timer senere gikk vannet av seg selv. Da hadde jeg 8 cm og riene ble veldig mye vondere og mer intense. Hørte et lite "knepp" når vannet gikk

Back
Topp