Tidlige tirsdag..

joda, jeg måtte først le og så nesten gråte litt :P Men ja, er morro når hun synger så mye! :) Traller og nynner mens hun leker for seg selv :rolleyes:

Så bra at dere har hatt en bedre natt :D Du skal se neste natta blir ennå bedre når det ikke blir bleiebytte osv :p ;)
Ja det blir spennende fremover. Tør ikke håpe noe da :-p
Mannen har ferie fremover nå, så han får hjelpe til litt på natta og ;)

God dag, jenter:)
Idag har jeg vært på NAV og levert søknad på kontantstøtte! Da er det gjort:) Stille og rolig dag eller i grunn. Jeg sto opp kvart over 6 med jentene:) Fikk fyrt opp i ovn, jentene fikk muffins til frokost(ja, jeg veit.. fyyyy:D) Litt kos i hverdagen skal det være rom for;) Tente litt telys og satte på barne-tv til snuppene og de fikk på seg litt klær:) Neline var med og fulgte Mathea til skolebussen idag, noe hu synes var stor stas<3 Emmeth sto opp 8! Vi har vært ute og lekt i hagen mens mannen vaska bil:p Idag aner jeg ikke hva det blir til middag, får se, mulig jeg bare lager vafler eller tomatsuppe og hvitløksbaguetter:)
Ønsker alle en fin dag:)

Ååå for en koselig morgen:D:rolleyes: go'mamman som ordner opp;):)
her blir det wok til middag;)
Ha en fin dag videre du også!:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hu har tydeligvis et godt sovehjerte:)<3 Oj oj oj, så spennende hodet er festet og ligger klar til og komme ut:D Så fin den rapunzel dukken var:)<3<3<3

Hehe ja det har hun alltid hatt :D bare at hun våkner lett på morgen, så har virkelig blitt bra etter at hun fikk eget rom som ingen andre kan forstyrre søvnen hennes:P
Ja er kjempe spennende!:D tok vel maks 1 uke med Liana, fra hodet var festet til hun var født..men trenger jo ikke å gå så fort denne gangen da :P
Jaa var ikke den søt:rolleyes: Emira elsker Rapunzel da:rolleyes: mest pga håret :P for man må visst ha langt blodt hår for å være en fin prinsesse:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Jar forresten vært røykkfri siden igår kl 18:D juksa litt men noen mokka snus, men. Bedre det enn røyk. Skal kjøpe smaksfri nikotin tyggis og se om jeg kan bruke det i stedet:)

Hurra for deg!:D fortsett sånn;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hei på dere

Da sitter jeg her nyoperert, det er paaain uten smertestillende, men var jo klar over det.
Ikke lett å skrive med ei hand hihi..

Oj, så bra at du fikk operert:D nå er det vel bare å vente på at smertene skal forsvinne;) god bedring og masse lykke til med èn arm:P:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Vi har vært hos manuell terapaut idag. Begge to. Begge har KISS... Har hatt en liten mistanke,siden begge er stive i nakke og urolig på natt etc... Wael var kjempe skjev nederst i ryggen,så vi skal tilbake om 6 uker.... Spent på dette her.... Leser innleggene deres senere når ungene er lagt :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vi har vært hos manuell terapaut idag. Begge to. Begge har KISS... Har hatt en liten mistanke,siden begge er stive i nakke og urolig på natt etc... Wael var kjempe skjev nederst i ryggen,så vi skal tilbake om 6 uker.... Spent på dette her.... Leser innleggene deres senere når ungene er lagt :)

Men så bra at de kan få behandling da!!!!
Det er jo fantastisk. Håper de blir fort bra!

Men så bra at de kan få behandling da!!!!
Det er jo fantastisk. Håper de blir fort bra!
Tuuusen takk. Er så lei meg for at jeg ikke oppdaget det før,men MT trøstet.meg med at de fleste bruker tid på å forstå at det kan være noe slikt.

Har Eskil sovet godt i natt da? :-)

Sent from my GT-I9300

Tuuusen takk. Er så lei meg for at jeg ikke oppdaget det før,men MT trøstet.meg med at de fleste bruker tid på å forstå at det kan være noe slikt.

Har Eskil sovet godt i natt da? :-)

Sent from my GT-I9300
Ja det er nok ganskevanlig :)
Hvilke tegn ser du godt da synes du?
Han sov ganske greit, litt lengre soveøkter. Men vi er nok langt unna å sove hele natten enda :)

Nok en halvtime tidligere ble leggingen i dag. Sovnet på en prikk kl 18.30.
Spørs om det blir for tidlig, men han var så trøtt. Dunket hodet sitt litt etter middag og satt pal i armkroken min en halvtime med smokk og barne-tv, og kveldsmaten droppet vi pga sen middag.
Vi har innført fast lesestund i stolen ved senga hans (eller JEG har innført da mannen har vørt borte :p) og jeg håper Lillebror og mannen finner grei rytme de også når jeg er borte på kveldsvakter.
Hva gjør dere i kveld? Trening med søs ble avlyst, jeg tror ikke jeg orker å reise alene. Skal hente noen sko i post-i- butikk og reise innom henne for å hilse på og levere et par sko som er til henne.

Jenny blir lagt av pappaen nå, så her er vi i rute. Når vesla har sovna,skal jeg opp på kontoret og se litt på pensumlitteraturen til torsdagsforelesninga. Tror jeg utsetter å jobbe med innleveringsoppgava til i morra, for da har jeg hele dagen til rådighet og får sitte uforstyrra. :)

Ellers står kaffe, noen biter mørk sjokolade og strikking på planen. ♡

Jenny blir lagt av pappaen nå, så her er vi i rute. Når vesla har sovna,skal jeg opp på kontoret og se litt på pensumlitteraturen til torsdagsforelesninga. Tror jeg utsetter å jobbe med innleveringsoppgava til i morra, for da har jeg hele dagen til rådighet og får sitte uforstyrra. :)

Hva strikker du nå da? :D

Ja det blir spennende fremover. Tør ikke håpe noe da :-p
Mannen har ferie fremover nå, så han får hjelpe til litt på natta og ;)
Ja, klart han må! Det er SÅ deilig når de kan overta litt så man får noen timer sammenhengende søvn! :)

Ja det er nok ganskevanlig :)
Hvilke tegn ser du godt da synes du?
Han sov ganske greit, litt lengre soveøkter. Men vi er nok langt unna å sove hele natten enda :)
Urolige,sover dårlig,rastløse,får ikke ta i nakken deres..

Gleder megmtil vi alle får sove en hel natt,og håper det ikke er lenge til Eskil heller gjørmdetm:)

Har du sjekket han for kiss forresten? Hehe

Nok en halvtime tidligere ble leggingen i dag. Sovnet på en prikk kl 18.30.
Spørs om det blir for tidlig, men han var så trøtt. Dunket hodet sitt litt etter middag og satt pal i armkroken min en halvtime med smokk og barne-tv, og kveldsmaten droppet vi pga sen middag.
Vi har innført fast lesestund i stolen ved senga hans (eller JEG har innført da mannen har vørt borte :p) og jeg håper Lillebror og mannen finner grei rytme de også når jeg er borte på kveldsvakter.
Hva gjør dere i kveld? Trening med søs ble avlyst, jeg tror ikke jeg orker å reise alene. Skal hente noen sko i post-i- butikk og reise innom henne for å hilse på og levere et par sko som er til henne.
Så koselig med lesestund :) Her er kosestunda med flaska og sang i en stol i stua før vi går å pusser tenner. Når vi så kommer inn på soverommet sutrer hun til hun er i senga og vi er ferdig å synge...da vil hun ha det stille :p
Hermine stappa i seg 1/2 polarbrød med leverpostei til kvelds, men drakk ikke opp all mme'en sin da :D Kjempefornøyd med at hun kjente at hun var mett og stoppa ;) så ser ut til at det er slutt på grøten nå :eek: nesten litt vemodig at hun er helt ferdig med babymat :p ;)

I kveld skal jeg lage meg en kopp te og gjøre ingenting :D ...eller, må henge opp noen våte klær når mannen kommer hjem. Vaskemaskinen vår er ødelagt så sendte 7 maskiner med klær bort til svigermor for vask :eek: :confused:

Oida, ikke rart dere har hatt urolige netter :eek:
Kanskje Hermine også skulle vært sjekka, hun har heller aldri sovet ei hel natt gjennom uten oppvåkning :confused: :p

Mmm, hverdagslykke det der! Kaffen altså, ikke lesinga :p ;)

Oida, ikke rart dere har hatt urolige netter :eek:
Kanskje Hermine også skulle vært sjekka, hun har heller aldri sovet ei hel natt gjennom uten oppvåkning :confused: :p
Ja.sjekk det opp :) bedre med en gang for mye... Også er det så fort gjort :)

Ja.sjekk det opp :) bedre med en gang for mye... Også er det så fort gjort :)

Er laaaang ventetid til mt for barn her da, men er jo verdt å melde seg opp på venteliste iallfall! :)

Back
Topp