Tidlige tirsdag..

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen!
Klokka er 06.45, kaffen traktes, katten har kommet inn etter natta, mannen er på vei ned sammen med Jenny, og jeg sløver litt i sofaen foreløpig.:)
Det har regna og blåst i hele natt, og det er fortsatt bekmørkt ute. Skikkelig høst..:confused:
Her skal vi ha en helt vanlig tirsdag; mannen skal jobbe, jeg har forelesning, og Jenny skal til dagmamma.

Ha en fin tirsdag dere!

Ha en fin tirsdag du og :D
Eskil tok morgen 6.30 i dag, men han sovnet tidlig i går, så det var jeg forberedt på. Han går nå inn i sin tredje time med dagdupp =)
Når han våkner skal vi spise og kle på oss og sykle for å besøke mamma :D
Det er sol, nydelig høstvær, men blir nok kaldt å sykle nedover bakkene!
Jeg har begynt å strikke noen votter til han da morgenene her er veldig kalde nå!
De blir tykke, men håper de sitter godt!
Ellers i dag skal T på turn, tror pappaen skal få følge denne gangen, så vi får byttet litt på. Jeg skal trene med ene søstra mi i kveld og det gleder jeg meg veldig til!

God formiddag!
DJIZES jeg er forvirra etter de nye oppdateringene på forumet :eek: :P

Vi hadde ei god natt helt til i 4-tida, da bestemte hun seg for at NÅ skulle hun ha flaske..etter 45 minutter kapitulerte jeg og laga flaska så det ble stilt :P ...kl 05.30 satt hun i senga si og sang "bæ,bæææ,bææ,bæææ" *sukke* :rolleyes: La henne ned igjen og det ble stille en stund før jeg hørte "heihei" fra senga hennes :P Da fikk hun komme oppi senga til meg, hun forsøkte seg på nytt med bæ-bæ lillelam men fikk et strengt "HYSJ" og så sovna hun og sov til kl 07! :)

Nå skal jeg gjøre et forsøk på å lese litt og så skal jeg hente snuppa i bhg, håper hun har hatt en bra dag, hun var SÅ lei da jeg gikk i morges :( Ikkeno gøy at dagene må starte på det viset altså!

God formiddag!
DJIZES jeg er forvirra etter de nye oppdateringene på forumet :eek: :p

Vi hadde ei god natt helt til i 4-tida, da bestemte hun seg for at NÅ skulle hun ha flaske..etter 45 minutter kapitulerte jeg og laga flaska så det ble stilt :p ...kl 05.30 satt hun i senga si og sang "bæ,bæææ,bææ,bæææ" *sukke* :rolleyes: La henne ned igjen og det ble stille en stund før jeg hørte "heihei" fra senga hennes :p Da fikk hun komme oppi senga til meg, hun forsøkte seg på nytt med bæ-bæ lillelam men fikk et strengt "HYSJ" og så sovna hun og sov til kl 07! :)

Nå skal jeg gjøre et forsøk på å lese litt og så skal jeg hente snuppa i bhg, håper hun har hatt en bra dag, hun var SÅ lei da jeg gikk i morges :( Ikkeno gøy at dagene må starte på det viset altså!
hahahaha, må le av jenta di :D
så flink hun er å synge da, selvom det var på litt feil tid av døgnet.
hun har nok hatt det supert i barnehagen skal du se =)

Vi hadde forresten er bittelitt bedre natt her i natt, det må jeg jo si!
Men han bæsjet midt på natten og var våken en time i strekk før han roet seg etter bleieskift og amming. Men det var jo ikke noen skyld :)

Nei, nå har han sovet i tre timer, og jeg vil til mamma og få kaffe! :o

hahahaha, må le av jenta di :D
så flink hun er å synge da, selvom det var på litt feil tid av døgnet.
hun har nok hatt det supert i barnehagen skal du se =)
joda, jeg måtte først le og så nesten gråte litt :P Men ja, er morro når hun synger så mye! :) Traller og nynner mens hun leker for seg selv :rolleyes:

Så bra at dere har hatt en bedre natt :D Du skal se neste natta blir ennå bedre når det ikke blir bleiebytte osv :p ;)

Nei, nå har han sovet i tre timer, og jeg vil til mamma og få kaffe! :eek:
hahaha, typisk når man skal noe :P
Hermine sover så innmari kort i bhg, så ettermiddagene er superkorte og hun er sååå trøtt allerede kl 17 :(

joda, jeg måtte først le og så nesten gråte litt :P Men ja, er morro når hun synger så mye! :) Traller og nynner mens hun leker for seg selv :rolleyes:

Så bra at dere har hatt en bedre natt :D Du skal se neste natta blir ennå bedre når det ikke blir bleiebytte osv :p ;)

Hehe skjønner den reaksjonen ja :P Liana har også begynt å synge mye bææææ, bæææ, bæææ mens hun danser:rolleyes::p er jo så søtt, men kansje ikke like søtt når det skjer på natta :P hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Hei på dere!

Idag starta dagen kl halv 8! Etter at vi flytta Liana inn på eget rom, så har hun ikke våknet før det:eek::D *bank i bordet* :P jeg fikk dusjet meg selv og badet Liana før det ble frokost og levering i bhgen;) såå dro jeg til jordmor;)
Og nå har hode til den lille festet seg, og hun syns han lå ganske langt nede i bekkenet til å være 3gangs:D kansje et tegn på at en fødsel snart nærmer seg?:eek::D

Jeg fant denne dukken på lekebutikken idag! Er en barne-versjon av Rapunzel, også er den stor som en babydukke, så måtte bare holde av den for bursdagsgave til Emira:rolleyes::D (var bare 1 igjen) hehe..
1380025598208.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

God dag, jenter:)
Idag har jeg vært på NAV og levert søknad på kontantstøtte! Da er det gjort:) Stille og rolig dag eller i grunn. Jeg sto opp kvart over 6 med jentene:) Fikk fyrt opp i ovn, jentene fikk muffins til frokost(ja, jeg veit.. fyyyy:D) Litt kos i hverdagen skal det være rom for;) Tente litt telys og satte på barne-tv til snuppene og de fikk på seg litt klær:) Neline var med og fulgte Mathea til skolebussen idag, noe hu synes var stor stas<3 Emmeth sto opp 8! Vi har vært ute og lekt i hagen mens mannen vaska bil:p Idag aner jeg ikke hva det blir til middag, får se, mulig jeg bare lager vafler eller tomatsuppe og hvitløksbaguetter:)
Ønsker alle en fin dag:)

Hei på dere!

Idag starta dagen kl halv 8! Etter at vi flytta Liana inn på eget rom, så har hun ikke våknet før det:eek::D *bank i bordet* :p jeg fikk dusjet meg selv og badet Liana før det ble frokost og levering i bhgen;) såå dro jeg til jordmor;)
Og nå har hode til den lille festet seg, og hun syns han lå ganske langt nede i bekkenet til å være 3gangs:D kansje et tegn på at en fødsel snart nærmer seg?:eek::D

Jeg fant denne dukken på lekebutikken idag! Er en barne-versjon av Rapunzel, også er den stor som en babydukke, så måtte bare holde av den for bursdagsgave til Emira:rolleyes::D (var bare 1 igjen) hehe..
Vis vedlegget 32385

★Sender fra pipe-gjøken★

Hu har tydeligvis et godt sovehjerte:)<3 Oj oj oj, så spennende hodet er festet og ligger klar til og komme ut:D Så fin den rapunzel dukken var:)<3<3<3

God formiddag!
DJIZES jeg er forvirra etter de nye oppdateringene på forumet :eek: :p

Vi hadde ei god natt helt til i 4-tida, da bestemte hun seg for at NÅ skulle hun ha flaske..etter 45 minutter kapitulerte jeg og laga flaska så det ble stilt :p ...kl 05.30 satt hun i senga si og sang "bæ,bæææ,bææ,bæææ" *sukke* :rolleyes: La henne ned igjen og det ble stille en stund før jeg hørte "heihei" fra senga hennes :p Da fikk hun komme oppi senga til meg, hun forsøkte seg på nytt med bæ-bæ lillelam men fikk et strengt "HYSJ" og så sovna hun og sov til kl 07! :)

Sååå morsom og skjønn hu er som synger morgensang for mamma:D hahah, litt vel tidlig, men uansett HELSKJØNN<3:) Håper du fikk lest litt idag;)

Jar forresten vært røykkfri siden igår kl 18:D juksa litt men noen mokka snus, men. Bedre det enn røyk. Skal kjøpe smaksfri nikotin tyggis og se om jeg kan bruke det i stedet:)

Hei på dere

Da sitter jeg her nyoperert, det er paaain uten smertestillende, men var jo klar over det.
Ikke lett å skrive med ei hand hihi..

hahaha, typisk når man skal noe :P
Hermine sover så innmari kort i bhg, så ettermiddagene er superkorte og hun er sååå trøtt allerede kl 17 :(
Så dumt at hun sover så kort da :(
Er bare hjemme i sengen E sover så godt ..

Back
Topp