Tidlige tegn på fødsel? :/

April2015

Flørter med forumet
Jeg har de siste dagene ikke vært i form i det hele tatt! Jeg har hatt et svangerskap uten en eneste plage bortsett fra halsbrann :)

Jeg har hatt diaré, mye utflod (beklager ekle detaljer), lite søvn, små kvalm, pusteproblemer og stikkinger i underlivet. Fikk tilogmed beskjed om idag at jeg hadde fødefjes! Halsbrannen har også blitt 20 ganger verre! Ble tippa på fødsel innen 48 timer!! Jeg har termin 18.04.2015..

Hva tror dere? Noen som har hatt det på samme måte og født kort tid etter? ;)

Spennene da.. hatt alle de sumptomene m unntak av fødeansikt, og fortsatt like gravid.. men kan uo håpe

Håper fødselen er rett rundt hjørnet, har ikke lyst å føle meg slik frem til termin og kanskje lengre om jeg blir å gå overtid :) hvor langt er du på vei da?

Det skjønner jeg.. jeg er 38+3.. tenker at det bare er 2-4 uker igjen.. overkommelig.. har hatt mye plager igjennom hele svangerskapet jeg da..

da er det ikke lenge igjen nei, krysser fingrene for at du snart føder! :) Ikke kjekt med masse plager, men det blir veldig verdt det tilslutt! Lykke til!:)

da er det ikke lenge igjen nei, krysser fingrene for at du snart føder! :) Ikke kjekt med masse plager, men det blir veldig verdt det tilslutt! Lykke til!:)
Det er verdt det.. jeg stresser ikke.. er for tiden sjuk, så vil gjerne vente til over påsken når jeg håper jeg er frisk og har fått litt energi! Lykke til du også :-)

Samme her og er helt moden og 3 cm åpning :) Men ikke I noe aktiv fødsel enda.

Å så spennende! ;) håper min også starter straks da! Masse lykke til med fødsel! ;);)

Back
Topp