Tidlige symptomer...

Gullnurket15

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Noen som har spesielle symptomer?
jeg er ca 5+2 på vei og syns jeg kjenner noe hele tiden.
Tvillinger har jeg plutselig fått for meg og er over nervøs...

Jeg hadde symptomer veldig veldig tidlig. Var bare litt over 3 uker når jeg fant ut at jeg venter tvillinger :) nå har jeg ingen symptomer sett bort fra ligamentstrekk/smerter

småkvalm, uggen. Er ubehagelig å sette seg ned. Ligamentsmerter. Driiittrøtt, større pupper, i tillegg til at jeg synes puppene har endret seg. Kunne dannet gasskraftverk. Overspiser og er mer sulten enn før. En viss lyst har snudd fra ønske om å sparke til ham i ballene til å kaste seg over ham 2 ganger om dagen [emoji23][emoji23] Mer kosete og fornøyd.
Nevnte jeg at jeg er trøtt? Er 3+4 [emoji23]

småkvalm, uggen. Er ubehagelig å sette seg ned. Ligamentsmerter. Driiittrøtt, større pupper, i tillegg til at jeg synes puppene har endret seg. Kunne dannet gasskraftverk. Overspiser og er mer sulten enn før. En viss lyst har snudd fra ønske om å sparke til ham i ballene til å kaste seg over ham 2 ganger om dagen [emoji23][emoji23] Mer kosete og fornøyd.
Nevnte jeg at jeg er trøtt? Er 3+4 [emoji23]
Vet du om det er 1 eller 2 du venter? For vi har tydeligvis samme symptomer.[emoji12]

Nei, jeg aner ikke. Men testet knallpositivt på 7 dpo i tillegg til at på 11 dpo(3+4) viste ukesindikator 3+!! Så jeg mistenker at det egget kan ha delt seg litt ekstra... lever i spenning og uvisshet.

Back
Topp