Tidlige symptomer ?

Maya35

Andre møte med forumet
Hei !

Mistanker om at det kan være noe på gang her.

Ikke planlagt graviditet, mer et hendelig uhell

Må si at tanken faktisk gjør meg super glad, til tross for at jeg egentlig var ferdig med beibiser !

Uansett, jeg er kvalm, stikninger på ene siden nederste i magen, trett og luktesanssom en blodhund

Termin vil bli 1/6.

Noen andre med symptomer ?
Og hvor tidlig har dere testet positivt ?

Maya
 
Jeg vil ikke få termin før 19 juni. Har ikke El før ca 5 dager. Men ønsker deg masse lykke til :) Når kan du evnt teste?
 
Jeg kan teste torsdag/fredag. Men med de to andre, tok det litt tid før jeg slo ut positivt...

Er jo mulig at alt dette bare er psykisk og at jeg kanskje bare ikke er i super strøk:rolleyes:

Time will show ;)

Lykke til med forsøkene !!
 
Jeg er kvalm, går ofte på do og det stikker i magen :) men jeg er såvidt ferdig med el så mine symptom er nok bare i hodet mitt :p håper dine er ekte saker!! :)
 
Har el om 6 dager her! :) Gleder meg til å komme i dpo-land og testinga kan starte
 
jeg vet ikke om det er mulig å kjenne symptomer så tidlig som 6 DPO, for de kom på søndag. stikkinger, murring i magen og kvalme :p er nå 8 DPO
 
Godt å høre at det ikke bare er meg:p

Ikke såååå kvalm Idag, men magen er jo blåst opp til trippel størrelse. Mye luft og luftsmerter, skikkelig guffent... :eek:
Utrolig tung dag på jobb.
Kan ikke huske dette fra tidligere graviditeter, men nå er det jo 10 år siden sist da:confused:
 
Hei !

Mistanker om at det kan være noe på gang her.

Ikke planlagt graviditet, mer et hendelig uhell

Må si at tanken faktisk gjør meg super glad, til tross for at jeg egentlig var ferdig med beibiser !

Uansett, jeg er kvalm, stikninger på ene siden nederste i magen, trett og luktesanssom en blodhund

Termin vil bli 1/6.

Noen andre med symptomer ?
Og hvor tidlig har dere testet positivt ?

Maya
Jeg har menstermin 1/6, og testet faktisk positivt nå nettopp :) Er 9-10 dpo nå, så hadde overhodet ikke trodd jeg skulle få positiv test ennå, men tok en allikevel, og jaggu kom det kryss på testen!
 
Jeg tilhører april, men fikk symptomene du beskriver veldig tidlig :) lykke til :)
 
Jeg har menstermin 1/6, og testet faktisk positivt nå nettopp :) Er 9-10 dpo nå, så hadde overhodet ikke trodd jeg skulle få positiv test ennå, men tok en allikevel, og jaggu kom det kryss på testen!



Gratulerer så mye!! :-D Da er du den første inne her som testet positivt :)
 
Ingen symptomer her enda.. Veldig trøtt har jeg vært i noen dager men litt usikker på om det er pga spiren eller opp tidlig og dårlig søvn...
 
Jeg har veldig ømme bryst, men det kan jeg ha uten å være gravid også. Ellers er jeg mer sulten enn vanlig, har mensmurringer, det stikker i ene siden, har kastet opp et par ganger, og begynner å kjenne det i bekkenet... Jeg får visst alltid veldig tidlige symptomer...

Jeg startet å teste alt for tidlig. 7 dpo var det noe der, men ikke en skikkelig strek. 8 dpo var det en svaaaak strek, og 9 dpo en tydelig strek. :D Jeg har fått positiv test 9 dpo i tidligere svangerskap også. :)
 
Back
Topp