tidlige symptomer...

Dollface

Forumet er livet
VIP
det har jeg... på torsdag begynte puppene å verke.. samtidig med fiser av en annen verden... i går og i dag har jeg masse sure oppstøt... veldig fint når man skal klippe tåneglefisene til folk...

ikke kvalm heldigvis da.. :D

men fisene kan igrunnen gjøre noen og enhver kvalm.. hahahhaha...

flere med tidlige (før uke 4...) symptomer?
 
jeg har ØMME pupper. fiser og strekninger i nederst i magen.. eg har ass befruktining men føler meg gravid i 5 mnd
 
Merker ikke noe særlig enda jeg.. Men merket veldig lite ved forrige svangerskap også :)

Eneste her nå er at jeg har blitt meget emosjonell de siste ukene, og brystene er blitt litt ømme de siste dagene.
 
Synes det går litt opp og ned egentlig. Merket det ganske tidlig forrige gang også.
Kjente det først på bekkenet, så kom trøttheten for fult. Kan sove hele tida:D
Hormonene er i sving allerede også.

Synes det var noe tidlig med symptomer denne ganga, men har en på 2 fra før og jobben er ganske hektisk. Det henger jo sammen at alt blir litt mer forsterket når en er sliten.:D
 
Har jo mensmurringene, svak kvalme som kommer og går, og puppene har så smått begynt å leve sitt eget liv ;P Og ja, MASSE luft i magen, som gjerne vil ut ja... emoticon Haha

Men nå setter jeg pris på alle symptomene, for da vet jeg at det skjer noe der nede
 
Lite symptomer her... men har helt ville fiser og mye luft i magen. Har hatt noe mensmurringer/stikninger (vet ikke helt forskjellen) men det har vært svært lite. Har også hatt to kvalmeanfall, men vet ikke om det bare er fordi jeg har glemt å spise eller en annen logisk forklaring. Er så redd for SA at jeg ikke tørr å tolke ting som svangerskapssymptomer...
 
Brystene har vært ømme og tunge en ukes tid nå. Ellers føler jeg meg plutselig varm i perioder, og det er uvanlig til å være meg på denne tiden av året  Ellers er det litt murringer og magen kjennes oppblåst. Er trangt med olabukse når jeg sitter =)
 
Har ikke hatt noen symptomer jeg, helt til jeg testa positivt i går(9dpo). Har skikkelige mensmurringer, mye hvit utflod(sorry detaljene), og i kveld har puppene begynt å bli ømme. Tåler alt jeg, bare jeg ikke får kvalmen...Har også fått en utrolig tørste, vet ikke om det er et symptom. : D
 
Har ømme bryster, til tider ondt å være borti dem :O Veldig oppblåst å mye luft.. Svimmel til tider også :S Mensen murringer å i blant kvelds kvalm.. folk har også sakt at jeg ser bleik ut, så mange aner ugler i mosen :P
Men ser veldig fram til legetimen 5. desember :D skal bli spennende å se om man får til å høre hjertelyden da <3
 

Det eneste jeg gikk å kjente etter var forandring i puppene, men det er vel nesten det eneste som ikke har kommet, til tross for masse progesteron.

Men bekkenet har tatt kvelden, oppblåst, murringer/vondt i magen, kvalm og uggen, ettermiddag/kvelds sulten, høy puls, svimmel, trøtt, hormonell(les:irritabel og lei).. Så det er saker på gang her ja, bare håper det fortsetter til tross for litt blod emoticon

 
Back
Topp