tidlige plager

Nathalie_91

Glad i forumet
jeg er nå 7+1 på vei og har kraftige plager allerede! sliter med mye kvalme og trøtthet og jeg tror jeg har fått en allergi mot shampoo og balsam. det brenner på huden når jeg dusjer og vasker meg.. noen andre som har fått noen plager?

Last edited:
Ik anna enn ekstremt trøtt...sist så fikk æ bekkenløsning i uke 15 og var konstant tett i nesa...hørtes ik no godt ut d du har :/ ville ha tatt d opp me legen

Er ekstremt plaget med tretthet. Men kvalmen er litt av og på.
Ømme/vonde og større bryster.
Ellers kjenner jeg litt i bekkenet, hadde bekkenløsning i mitt forrige svangerskap.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kvalme, trøytthet og bekkenløysning

bekkenløsning hørtes ikke godt ut i det hele tatt! er gravid med nr to, og hadde absolutt ingen plager i første svangerskap ..så dette er nesten som første gang for meg :S

Jeg har veldig vondt i halsen! Vet ikke jeg er forkjølet eller om det er et symptom.. Kan huske jeg hadde vondt i halsen like før jeg testet positivt også, så var det borte i to uker og nå er dr tilbake.. Noen andre som har det?
Ellers så er jeg trøtt!! Sovet 13 ter i natt+ to timer ettermiddagslur i går.
Huff bekkenløsning hørtes ikke godt ut!

Sist svangerskap hadde jeg ekstremt kløe pga parfyme. Måtte slutte med alt av kremmer, sminke, sjampo, balsam, såpe med parfyme. Har litt sart hud fra før så har hold meg unna de mest parfymerte produktene siden da og håper det jeg bruker nå hår greit. Men et tips er å gå over til andre produkter kanskje det hjelper for deg også ;)

Trøtt trøtt, føles som om jeg er en zombie. Blir litt lei av å sovne ved middagsbordet og midt i en film :P

Hormonell... Eksploderte nettopp på samboeren. Kastet forlovelsesringen på han. Helt på bærtur...

sover mer i døgnet enn våken..potta tett i nesen i mange uker. hormontroll til tuuuusen. akutt kvalm innimellom

Back
Topp