Tidlige plager?

Lilleluca

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Noen av dere som opplever snåle tidlige plager? Magen min kjennes ut som om jeg har trent magemuskler intensivt og jeg er allerede kvalm :S

Noen av dere som opplever snåle tidlige plager? Magen min kjennes ut som om jeg har trent magemuskler intensivt og jeg er allerede kvalm :S
Er ikke så veldig kvalm, men det kjennes absolutt ut som magemusklene er kjempe støle :p

❤ alle gode ting er tre ❤

Så godt at det ikke er bare meg :P Synes det er veldig tildlig :/

Jeg har nesten ingen symptomer uten litt oppblåsthet og ømme bryster.. Forrige gang var jeg kjempekvalm, og må ærlig innrømme jeg blir litt bekymret av så få symptomer :P Kommer vel til å bite meg i ræva om noen dager, når kvalmen sikkert kommer for fullt igjen :p

Jeg har nesten ingen symptomer uten litt oppblåsthet og ømme bryster.. Forrige gang var jeg kjempekvalm, og må ærlig innrømme jeg blir litt bekymret av så få symptomer :p Kommer vel til å bite meg i ræva om noen dager, når kvalmen sikkert kommer for fullt igjen :p
Må signere denne! Sært å klage over at jeg ikke henger over doen lissom:p Hehe men da skjønner man bedre at noe positivt i magen skjer.

Ikke mye annet enn kvalme. Er også dårlig i magen og renner en del på do. Kjenner det faktisk allerede i bekkenet. Flere som gjør det?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjenner det i bekkenet, og er slapp (lavt blodtrykk) og svimmel. Håper det ikke utvikler seg mer :P

Jeg ble veldig kvalm etter jeg

Jeg ble veldig kvalm etter jeg

.... Etter jeg kom til uke 7. Men murringene og stikkingen er nesten borte. Er det noe å bekymre seg over tror dere?

Det murrer litt også er jeg tidvis svimmel og det er litt ubehagelig..

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp