Tidlige graviditetssymptomer?

Baaare spørr? ^^, Hos meg var det uteblitt mens. Kom på d når den var 3 uker over tiden. Dagen etter positiv test begynte jeg å spy. Jeg har også, i begge svangerskapene tisset myyyye oftere helt fra starten, opp på natten og sånn . :p
 
Jo forresten, en to ukers tid dør jeg tok test så spurte jeg samboeren min om puppene mine var blitt større, og han var enig i det men vi ble enige om at det bare var pga treningen. :p

Første gangen jeg ble gravid så ble jeg gravid en dag jeg glømte pilla. :p
 
Hoho!! Pleier den å være sein?! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Enig!!!! Er skikkelig spent her jeg sitter!! :D
Dt må vel finnes en bensinstasjon eller noe som selger tester??? ;)
Det er det sikkert.. Men nå begynner snart kampen.. ;)

Men lurer på en ting.. IKM sist mandag, men hadde en miniblødning på 1-1,5 dag noen dager før IKM.. Kan det ha vært mens?



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skulle du hatt mens sist mandag og har hatt en liten blødning , festeblødning kanskje ? :)
 
Det er det sikkert.. Men nå begynner snart kampen.. ;)

Men lurer på en ting.. IKM sist mandag, men hadde en miniblødning på 1-1,5 dag noen dager før IKM.. Kan det ha vært mens?



Sent from my iPhone using BV Forum
Det kan det kanskje, men kan og være festeblødning;) spennende!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Følger med i spenning :)
 
Iiiiiiiihhhh, så spennende ♡

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Vi får se i morgen.. Tar ingen gleder/sorger på forskudd ;) Nå, VM-finale :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er det sikkert.. Men nå begynner snart kampen.. ;)

Men lurer på en ting.. IKM sist mandag, men hadde en miniblødning på 1-1,5 dag noen dager før IKM.. Kan det ha vært mens?



Sent from my iPhone using BV Forum

Det kan jo ha vært mensen, men også festeblødning.. Og trolig ikke mens hvis den ikke pleier å være såpass kort.
Nei, dette må du finne ut av first thing in the morning!! ;) Og hold oss oppdaterte!! :D
 
Back
Topp