Tidligare konisering

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Hei. Er det noen her som har gjort dette og må evt har sydd igjen livmorhalsen får å unngå tidligfødsel/ senabort ? Eg ble konisert etter mitt forgi svangerskap som nå er 1,5 år siden. Litt redd for at eg må sy igjen livmorhalsen pga eg fødte fortidlig sist og itillegg er konisert.

Jeg ble konisert i sommer, men sa ifra om at jeg ønsket barn, så det tok de hensyn til. Var hos gynekologen og han målte livmorhalsen og den var helt fin!

Jeg ble konisert i sommer, men sa ifra om at jeg ønsket barn, så det tok de hensyn til. Var hos gynekologen og han målte livmorhalsen og den var helt fin!

De spurte meg også om dette, men eg sa eg hva ferdig med å få barn [emoji85] så dette lille nurket er ein stooor overraskelse for oss. [emoji173]️ vet eg får ekstra oppfølging pga sist svangerskap men blir kanskje enda mer pga koniseringen og ein tidligfødsel bak meg ? [emoji848] livredd får å føde før tiden igjen, hva kjempe skummelt sist.

De spurte meg også om dette, men eg sa eg hva ferdig med å få barn [emoji85] så dette lille nurket er ein stooor overraskelse for oss. [emoji173]️ vet eg får ekstra oppfølging pga sist svangerskap men blir kanskje enda mer pga koniseringen og ein tidligfødsel bak meg ? [emoji848] livredd får å føde før tiden igjen, hva kjempe skummelt sist.
Ja, da vet jeg dessverre ikke? Gratulerer så mye med overraskelsen[emoji173] Tror nok du får god oppfølging med tanke på tidligere fødsel. Håper du ikke går i fødsel før tiden. Vet det er snakk om å sette en strikk eller noe på livmorhalsen!?

Ja, da vet jeg dessverre ikke? Gratulerer så mye med overraskelsen[emoji173] Tror nok du får god oppfølging med tanke på tidligere fødsel. Håper du ikke går i fødsel før tiden. Vet det er snakk om å sette en strikk eller noe på livmorhalsen!?

Ja i enkelte tilfeller gjør de det el syr igjen livmor åpningen. Skal kontakte jm på tirsdag å snakke med henne. Så henviser hun meg nokk til gyn og tidlig ul. Får å kartlegge litt. Bare veldig nervøs.

Jøss, alt man lærer her inne! Blir helt fascinert jeg :P Visste ikke at det å sy igjen livmorhalsen var en greie en gang jeg :)

Håper du slipper for tidlig fødsel denne gangen og at du får skikkelig oppfølging frem til termin, masse, masse lykke til! :)

Jeg hadde konisering i 2016, aldri tenkt over at det kan ha noe å si for mitt svangerskap nå :nailbiting: Har du tatt det opp med din fastlege?

Når jeg ble operert mener jeg at jeg at jeg sa at jeg ønsket flere barn og fikk til svar at dette ikke skulle gå ut over min mulighet til å et normalt svangerskap eller fødsel.:) Håper du deler med oss (meg) om du prater med legen å får noe svar :D

Back
Topp