Gutten min på 5 mnd (blir 6 mnd om en uke), har begynt å reise seg opp i krabbestilling og har så vidt begynt å krabbe fremover. Er det flere her som har ivrige babyer (på den motoriske fronten)? Han har ålt seg fremover i en måned ca, så kom ikke som et sjokk at han plutselig skulle begynne å krabbe. Han forbrenner noe sykt med energi, og jeg ammer like mye som før, bare at han får frokost, middag og kveldsmat i form av fast føde i tillegg.
Så flink han er! Her er det ikke antydning til det du beskriver, selv om mini har passert 6 mnd. Ruller han rundt og sånt også?
Han er nok bare litt tidlig ute! Han begynte å rulle fra rygg til mage da han var litt over 3 mnd gammel, men han ruller ikke fra mage til rygg helt enda (skjer kun hvis han velter rundt, men ikke aktivt)
Så flink han er!! Hun her begynte å rulle fra rygg til mage 4,5 mnd gammel, dra seg fremover 6 mnd gammel og nå blir hun 7 mnd gammel til mandagen og klarer å sitte bittelitt uten støtte. Venter bare på at hun skal snu seg fra mage til rygg og krabbe nå, hehe. Store søsteren på 4 år krabbet aldri. Begynte å stå og gå rundt møbler når hun var 7 mnd.
Så flink han er Han her har akkurat fylt 7 med. Han har dratt seg fremover en stund nå, men han krabber ikke. Han har rullet rundt i et par måneder og han sitter ganske bra uten støtte, men han krabber ikke da. Men han kommer seg nå dit han vil uansett
Sniker fra oktober19 her En som er tidlig ute da de kan ha litt vanskelig for å skjønne at de må ta seg for når de er så små, så kan være greit å ha ett ekstra øye på de når de er ute på rusletur etterhvert min første lå på stedet hvil i nesten 9 mnd, så gikk det slag i slag og han gikk før han var ett år