Tidlig ute kanskje??

Madde35

Glad i forumet
Ja da har nedtellingen til min bestemor tilværelse begynt....Min store sønn og hans kjæreste har da begynt å ha sex......[&o][&o]
Syns det er grusomt tidlig,og føler vel at han blir brått litt for stor denne gutten min....

Men de er veldig flinke til å beskytte seg da[:)]...Så blir nok ikke bestemor på en god stund til.......Takk og lov...

Men det verste er jo at min sønn på 14 har mere sex enn meg......Hmm...Det er ikke bra i hele tatt...[:-][:-][:-]

omg, 14 år...........[8|]Hadde fått angst og låst inne gutten min da[;)]neida!
Men det var tidlig synes jeg........

ORIGINAL: gira

For å si det sånn.....Jeg forlater ikke hjemmet mitt mens hans kjæreste er her igjen...[8D]

jaja da er det noen i denna familien din som får seg no å får stagnert hormoner hehe....

men ja pinlig din 14 åring har mer sex enn meg å hehe....
hmm
det er da ikke så tidlig det... det er vanlig nå til dags å starte seksual livet rundt 14 år... å han nærmer seg jo sakte 15 da så er jo ikke noe unaturlig i det....

Når jeg var ung ventet vi.... ettersom det var aldersgrense på 16 [8|].
Fins ikke den lenger? Jeg hadde respekt for den da jeg var ung husker jeg.
Men er kanskje ikke annet å gjøre... enn å være støttende...... Kjærsten min startet da han var 14... og ikke tatt noen skade av det... ei heller blitt pappa.

ORIGINAL: Madde34

For å si det sånn.....Jeg forlater ikke hjemmet mitt mens hans kjæreste er her igjen...[8D]

om de vil får de det til uansett... hehe.. husker det fra egen ungdomstid ja...
uansett du må bare komme bort etterpå om du tør la de to love birdsene være alene litt hehe....[;)][;)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Men er kanskje ikke annet å gjøre... enn å være støttende...... Kjærsten min startet da han var 14... og ikke tatt noen skade av det... ei heller blitt pappa.

Den seksuelle lavalder er lik jo...men om de hører er jo en annen sak da...Og man kan da ikke sitte oppå de i 24 timer i døgnet heller....

men er glad han iallefall stoler såpass på meg,at han forteller meg dette.....

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

om de vil får de det til uansett... hehe.. husker det fra egen ungdomstid ja...
uansett du må bare komme bort etterpå om du tør la de to love birdsene være alene litt hehe....[;)][;)]

Nei det er sant...Er jo ikke bare her hjemme det har skjedd...Men jeg behøver ikke legge alt til rette for de heller da..[;)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Den seksuelle lavalder er lik jo...men om de hører er jo en annen sak da...Og man kan da ikke sitte oppå de i 24 timer i døgnet heller....

men er glad han iallefall stoler såpass på meg,at han forteller meg dette.....

Ja absolutt :)
Da har han jo et godt forhold til det også. Og som jeg skrev over.... det ble mannfolk av min mann som begynte så tidlig. [;)] Åpenhet er nok svært viktig, kjempebra at dere har et sånt forhold.

ORIGINAL: snupsemamma

Godt at du har så bra kontakt med han at han kan fortelle deg sånt i hvert fall!!
Hadde jeg vært deg hadde jeg utstyrt gutten med kondomer og mange velmente råd og formaninger[:)][:)] Han gjør jo som han vil uansett, men det viktigste er jo at de beskytter seg!

Han har nå en helg haug,de får på et sånt alt i ett hus som finnes nede i sentrum her.Men tro meg ,jeg skal kjøpe opp litt ja....[:)]
Har forklart om sykdommer og muligheten for at man kan bli gravid,så får bare håpe han fortsetter med kondom ja..

ORIGINAL: snupsemamma

Godt at du har så bra kontakt med han at han kan fortelle deg sånt i hvert fall!!
Hadde jeg vært deg hadde jeg utstyrt gutten med kondomer og mange velmente råd og formaninger[:)][:)] Han gjør jo som han vil uansett, men det viktigste er jo at de beskytter seg!

Han har nå en helg haug,de får på et sånt alt i ett hus som finnes nede i sentrum her.Men tro meg ,jeg skal kjøpe opp litt ja....[:)]
Har forklart om sykdommer og muligheten for at man kan bli gravid,så får bare håpe han fortsetter med kondom ja..

Robin er en smart gutt han tar de rette valgene for seg selv....
synes det er supert han er så ærlig med deg.
Håper Sander også er så åpen med meg når den tid kommer.

All ære til sønnen din som faktisk forteller og inviterer til en fornuftig dialog rundt et emne som altfor ofte er tabubelagt. Ja han er ung (for ung syntes mange) men han er likevel "voksen" nok til å beskytte seg, det er det ikke alle voksne menn som er kapable til å gjøre en gang.

Bra for han![:)]

Unnskyld meg, men er det ikke litt dumt å legge ut det på nett??? Det er jo bilde av deg her og navn på barna[&:]

Bryter kanskje  "litt" tilitten sønnen din har til deg!!![&:]

Han sier det til deg fordi han stoler på deg ... TA ET HINT!!!

ORIGINAL: reimaTURBOtec

Unnskyld meg, men er det ikke litt dumt å legge ut det på nett??? Det er jo bilde av deg her og navn på barna[&:]

Tenkte jeg og på!!!!

det er noen som bare krangle på alt.....[&:]fritt land, fritt valg hvor mye av privatlivet mann vil legge ut......

var jo litt tidlig....men man skal være glad for det man får vite.....tyder på et godt forhold mellom mor og sønn....det blir nok en bra mann av sønnen din!!

ORIGINAL: Lena28

det er noen som bare krangle på alt.....[&:]fritt land, fritt valg hvor mye av privatlivet mann vil legge ut......

[;)][;)]

ORIGINAL: reimaTURBOtec

Ja unnskyld deg....Men jeg feier for min dør,så kan du feie for din.....

Back
Topp