Ååååå så stor!10+4 ifølge jm, mine beregninger er 10+3dette var gøy å se. Den lå å sprellet og vinket også.
Gratulerer!!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå så stor!10+4 ifølge jm, mine beregninger er 10+3dette var gøy å se. Den lå å sprellet og vinket også.
Gratulerer!!
En liten venn som sparka, hoppet og spratt inni der. Målt til 4,3cm og 11+0, så 3 dager frem(igjen)
Hjerteslag på ca.163 slag i minuttet. Jeg puster lettet ut, og så ser jeg fram til neste ultralyd hjemme neste mandag
Det var dårlige nyheter for de.Har du blitt satt tilbake før? Godt å så en liten som sprellerVel overstått ultralydEn liten venn som sparka, hoppet og spratt inni der. Målt til 4,3cm og 11+0, så 3 dager frem(igjen)
Hjerteslag på ca.163 slag i minuttet. Jeg puster lettet ut, og så ser jeg fram til neste ultralyd hjemme neste mandag
Det var ett par som var inne før meg, og jeg fikk så vondt av de, når dama kom gråtkvalt ut der i fraDet var dårlige nyheter for de.

Åååå gratulerer!!!Vel overstått ultralydEn liten venn som sparka, hoppet og spratt inni der. Målt til 4,3cm og 11+0, så 3 dager frem(igjen)
Det var ett par som var inne før meg, og jeg fikk så vondt av de, når dama kom gråtkvalt ut der i fraDet var dårlige nyheter for de.
Hadde begynt å gråte på venterommet om jeg var deg pga det 
Første ultralyden ble jeg satt tilbake fra 8+2 til 7+6, neste ultralyd satt frem fra 9+3 til 9+6 og nå frem fra 10+4 til 11+0Har du blitt satt tilbake før? Godt å så en liten som spreller
Huff, er vondt å se andre gå gjennom noe sånt, det skjærer i hjertet![]()

Det var skikkelig vondt å se. Sa det med ultralydjordmoren når jeg kom inn at det gikk et helt lass med følelser gjennom kroppen min når de passerte megÅååå gratulerer!!!
Og stakkars de føre degHadde begynt å gråte på venterommet om jeg var deg pga det
![]()
Jeg kan snike fra august; jeg var der flere ganger sist svangerskap, og også vært der en gang denne gangen. Veldig koselig!Ny ultralyd i morgen, men privatEr på reise i Tromsø, så det blir spennende med en ny liten sniktitt. Noen av dere her som har vært på ultralyd hos Tromsø ultralyd for gravide?
Samme venterom som legekontoret vegg i vegg (men er noen stoler man kan sitte på andre siden av veggen, den som er mellom legekontorer og Tromsø ultralyd). Rolig stemning, stor skjerm du kan se på, og de sjekker alt selv om det kanskje bare er en UL for "kos"
Ul i morgen tidlig, er 8+5 da. Sist ble jeg satt tilbake fire dager så er veldig spent på hva jordmor sier i morgen. Merker jeg krisemaksimerer i kveld og tenker at utviklingen var begynt å stoppe opp sist og at det er derfor jeg ble satt tilbake. Heldigvis tidlig på dagen jeg har tim

Håper på gode nyheter for oss beggeÅh skjønner at du gjør det- spesielt mtp tidligere erfaring. Jeg frykter det samme selv uten å ha erfart det før, har time neste uke. Krysser alle fingre for at alt er bra med lille - masse lykke til![]()

Har troenHåper på gode nyheter for oss begge![]()
godt timen er tidlig så du slipper å vente så mye. Sånne tanker kommer alltid her også rett før.Ja, bestilte time tidlig nettopp av den grunn! Får også bare sånne tanker rett før, hadde ikke de tankene tidligere i dag.Har troengodt timen er tidlig så du slipper å vente så mye. Sånne tanker kommer alltid her også rett før.
Lurt. Jeg tar også alltid tidlig av samme grunn.Ja, bestilte time tidlig nettopp av den grunn! Får også bare sånne tanker rett før, hadde ikke de tankene tidligere i dag.

Absolutt en form for forsvarsmekanisme, selv om jeg ikke tror det egentlig fungerer så godtLurt. Jeg tar også alltid tidlig av samme grunn.
Ja, det er jo en slags forsvarsmekanisme sikkert. Og hvis du har dårlig erfaring fra før er det klart det ligger i bakhodet.
Jeg har all tro på at morgendagen bringer gode nyheter for deg![]()
Men har ingen grunn til å tro at noe er gale, har ikke hatt noen smerter eller blødninger heldigvis så satser på å se en liten klump med bankende hjerte 
Krysser alt jeg har for at du får gode nyheter fra Merete i morgenUl i morgen tidlig, er 8+5 da. Sist ble jeg satt tilbake fire dager så er veldig spent på hva jordmor sier i morgen. Merker jeg krisemaksimerer i kveld og tenker at utviklingen var begynt å stoppe opp sist og at det er derfor jeg ble satt tilbake. Heldigvis tidlig på dagen jeg har time
Forstår godt at du er bekymret, men jeg har veldig troen på at det kommer til å være gode nyheter og et flott bankende hjerte 
Så utrolig trist å høre. Håper du har god støtte rundt deg nåIngen hjerteslag. Det sluttet å slå for rundt en uke siden.
Tenker masse på deg 
tenker på deg! Stor varm klemIngen hjerteslag. Det sluttet å slå for rundt en uke siden.