Så det jeg også..Ser at hun har ikke vært inne på forumet siden tirsdag kveld![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så det jeg også..Ser at hun har ikke vært inne på forumet siden tirsdag kveld![]()
![]()

Håper det ikke har skjedd henne noeSer at hun har ikke vært inne på forumet siden tirsdag kveld![]()
![]()

Ja, håper også på det, men frykter litt at det var dårlig nyttHåper det ikke har skjedd henne noe![]()
Ja, frykter også det. Hun sa at hun skulle oppdatere meg på kvelden etter at hun hadde vært på UL, men så hørte jeg ikke noe. Men hvis det er dårlig nytt så kan det jo hende hun trenger å samle seg litt før hun titter innom forum igjen.Ja, håper også på det, men frykter litt at det var dårlig nytt![]()
![]()

Håper det gikk bra i dagHar time i morgen til tidligtidlig ultralyd uke 7+2 pga gjentatt spontanaborter. Har fått bekreftet stigning i hcg. Har lite symptomer og er døds nervøs vet ikke hva man skal forvente eller om man burde forvente noe. Har aldri fullført et svangerskap men prøvd i nesten 2 år så alt er så utenkelig

Håper det gikk
I dag har vært en heftig dag, med milde ord. Under første ultralyd klarte de ikke finne plommesekk og mistenkte at utviklingen skjedde i en av egglederne. Flere var innom for å vurdere. Ble tatt nye hcg målinger som ville være avgjørende for som skulle skje videre, måtte faste frem til svar på disse i tilfelle operasjon. Ventet i 7 timer!! Ventingen var helt kvelende. Fikk svar ganske sent og kalt inn igjen da det var en god stigning. Ble tatt ny ultralyd og klarte finne plommesekken og heldigvis lå den ikke i en av egglederne men den hadde fortsatt en dårlig plassering så får ikke dra langt unna sykehuset da de mener dette kan føre til komplikasjoner har nye målinger og ultralyd på søndag for å prøve å få bedre bilder og bedre oversikt.Håper det gikk bra i dag![]()
Herlighet for en tøff dag du har hatt og for en berg og dalbaneI dag har vært en heftig dag, med milde ord. Under første ultralyd klarte de ikke finne plommesekk og mistenkte at utviklingen skjedde i en av egglederne. Flere var innom for å vurdere. Ble tatt nye hcg målinger som ville være avgjørende for som skulle skje videre, måtte faste frem til svar på disse i tilfelle operasjon. Ventet i 7 timer!! Ventingen var helt kvelende. Fikk svar ganske sent og kalt inn igjen da det var en god stigning. Ble tatt ny ultralyd og klarte finne plommesekken og heldigvis lå den ikke i en av egglederne men den hadde fortsatt en dårlig plassering så får ikke dra langt unna sykehuset da de mener dette kan føre til komplikasjoner har nye målinger og ultralyd på søndag for å prøve å få bedre bilder og bedre oversikt.
Har helt is i magen, han sa det ser ut til at jeg ikke er 7+2 men kanskje nærmere 6+2. hcg verdiene tyder på at det fortsatt skjer en muligens utvikling! Så jeg krysser fingrene. Heldigvis er gubben med meg igjennom dettemen det har vært helt nakkesleng på psyken altså
Masse lykkeønskninger herfra, krysser armer og bein for at plasseringen er mindre komplisert enn det kan se ut til og at resultatene på søndag er gode 
Oi skikkelig opp og nedtur. Embryoet vokser jo i rykk og napp, så håper det har skjedd litt utvikling på søndagI dag har vært en heftig dag, med milde ord. Under første ultralyd klarte de ikke finne plommesekk og mistenkte at utviklingen skjedde i en av egglederne. Flere var innom for å vurdere. Ble tatt nye hcg målinger som ville være avgjørende for som skulle skje videre, måtte faste frem til svar på disse i tilfelle operasjon. Ventet i 7 timer!! Ventingen var helt kvelende. Fikk svar ganske sent og kalt inn igjen da det var en god stigning. Ble tatt ny ultralyd og klarte finne plommesekken og heldigvis lå den ikke i en av egglederne men den hadde fortsatt en dårlig plassering så får ikke dra langt unna sykehuset da de mener dette kan føre til komplikasjoner har nye målinger og ultralyd på søndag for å prøve å få bedre bilder og bedre oversikt.
Har helt is i magen, han sa det ser ut til at jeg ikke er 7+2 men kanskje nærmere 6+2. hcg verdiene tyder på at det fortsatt skjer en muligens utvikling! Så jeg krysser fingrene. Heldigvis er gubben med meg igjennom dettemen det har vært helt nakkesleng på psyken altså
Hva mente de med dårlig plassering?Ja, hun skrev det samme til meg. Tenker også at hun mest sannsynlig trenger litt tid, noe som er helt forståeligJa, frykter også det. Hun sa at hun skulle oppdatere meg på kvelden etter at hun hadde vært på UL, men så hørte jeg ikke noe. Men hvis det er dårlig nytt så kan det jo hende hun trenger å samle seg litt før hun titter innom forum igjen.![]()

Ja, absoluttJa, hun skrev det samme til meg. Tenker også at hun mest sannsynlig trenger litt tid, noe som er helt forståelig![]()

Oj, kan godt forstå at dette gav deg en støkk! Godt det ble oppdaget og at du blir fulgt opp. Håper det går så godt som muligI dag har vært en heftig dag, med milde ord. Under første ultralyd klarte de ikke finne plommesekk og mistenkte at utviklingen skjedde i en av egglederne. Flere var innom for å vurdere. Ble tatt nye hcg målinger som ville være avgjørende for som skulle skje videre, måtte faste frem til svar på disse i tilfelle operasjon. Ventet i 7 timer!! Ventingen var helt kvelende. Fikk svar ganske sent og kalt inn igjen da det var en god stigning. Ble tatt ny ultralyd og klarte finne plommesekken og heldigvis lå den ikke i en av egglederne men den hadde fortsatt en dårlig plassering så får ikke dra langt unna sykehuset da de mener dette kan føre til komplikasjoner har nye målinger og ultralyd på søndag for å prøve å få bedre bilder og bedre oversikt.