Tidlig ultralyd

Drømmer❤️

Forelsket i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Tenker jo vi må ha en tidlig ultralyd tråd! Det er kanskje flere som har bestilt time til tidlig ultralyd eller har i tankene å gjøre det?

Har kan poste forventninger, resultat, nedtelling og bilder om vi vil! Vi he bestilt tidlig ultralyd allerede, 9 januar. Da vil jeg være ca. 7+0 og håper inderlig å se et lite hjerte banke som der skal.

Jeg skal til legen når jeg er 7+2 den 20. Januar. Hun har UL apparat der :)

Skal gå til en privat klinikk i tillegg som jeg ikke har bestilt time til enda. Det er en fertilitetslege som har mye peiling på myomer og sånt, så han ville ha meg inn 2 uker etter positiv test. Tror det er for tidlig å se noe midt i uke 5, men han kommer nok til å sjekke blodsirkulasjonen med doppler for å se om plasseringen kan gi et vellykket svangerskap eller ikke. Så er jo denne timen jeg er mest spent på :nailbiting: :bag:Hvis ikke må jeg kanskje avslutte svangerskapet.

Pga risiko vil jeg få tidlig ul offentlig, mulig både rundt uke 7-8 og uke 11-12 hvis jeg ber legen min sende henvisning, får se over nyttår hvordan det går osv før jeg tar stilling til det

Jeg har bestilt tidlig ultralyd den 27.januar. Da skal jeg vel egentlig være 7+2 :Heartred

Siden vi egentlig hadde oppstart på ivf neste uke så skal vi følges der, også fordi jeg har historikk med tap og at det sist gang nesten endte så ille som det kunne da de ikke oppdaget ex u på 3 innvendige ultralyder på lokalsykehuset. Står i siste notat at de ikke mistenkte exu. Endte med at egglederen sprakk og jeg holdt på å blø ihjel før de fikk meg på operasjonsbordet. Så det blir ultralyd på st olavs fertilitetsseksjonen 26.01 :Heartpink Synes likevel dette er veldig vanskelig og gruer meg for tiden som kommer.

Siden vi egentlig hadde oppstart på ivf neste uke så skal vi følges der, også fordi jeg har historikk med tap og at det sist gang nesten endte så ille som det kunne da de ikke oppdaget ex u på 3 innvendige ultralyder på lokalsykehuset. Står i siste notat at de ikke mistenkte exu. Endte med at egglederen sprakk og jeg holdt på å blø ihjel før de fikk meg på operasjonsbordet. Så det blir ultralyd på st olavs fertilitetsseksjonen 26.01 :Heartpink Synes likevel dette er veldig vanskelig og gruer meg for tiden som kommer.
Nei så grusomt. Men på de første UL hvor de ikke klarte å se det - hva så de da? En graviditet i livmor? Så skummel opplevelse for deg ❤️

Nei så grusomt. Men på de første UL hvor de ikke klarte å se det - hva så de da? En graviditet i livmor? Så skummel opplevelse for deg ❤️
De så en uregelmessig fostersekk uten fosteranlegg på alle ultralydene, men siden jeg ikke hadde blødning eller smerter og hadde hcg på over 30.000 så syntes de det var usannsynlig :/

23.januar da skal jeg være 7+5. synes det er lenge å vente. Er det noen som anbefaler å ta en privat før denne timen?

23.januar da skal jeg være 7+5. synes det er lenge å vente. Er det noen som anbefaler å ta en privat før denne timen?
Tror det er normalt. Selv har jeg bestilt tidlig ultralyd da jeg er 6+4, men i går fikk jeg så noja at jeg bestilte meg en 5+2 også bare for å se at det faktisk er noe der

Er det sant??? Trodde det var sånn absolutt tidligst 5+6. Da må de ha ganske moderne utstyr. Så utrolig grei da :love017
Ja jeg tror de har drevet på i et år eller rett i underkant. Men man skal ikke håpe på å se noe bankene hjerte eller noe, og det er jo i grunn ikke noe jeg har noen forhåpninger med heller. Bare se at det er der :shy: :love7

Back
Topp